فونیکسریمکسبهتام

آغاز طرح عملیاتی ترافیکی زمستان ۹۶ در زنجان

عصر خودرو- طرح عملیاتی ترافیکی زمستان ۹۶ فرماندهی انتظامی زنجان با شرکت کلیه دستگاه های خدمات رسان ازجمله عوامل پلیس راه و راهور، مدیریت بحران، راه و شهرسازی، شهرداری، هلال احمر، اورژانس، آتشنشانی، امداد خودرو و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان آغاز شد.

آغاز طرح عملیاتی ترافیکی زمستان ۹۶ در زنجان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، این طرح امروز دوشنبه /20 آذر/ با رژه خودرویی پلیس راه و راهور و دیگر دستگاه های امدادی و خدمات رسان در محوطه ستاد فرماندهی استان واقع در بلوار 22 بهمن و با رمز یا رسول الله آغاز شد و تا 20 اسفند سالجاری نیز ادامه خواهد داشت.
    طرح عملیاتی ترافیکی به صورت سالانه و با هدف ایمنی هرچه بهتر و بیشتر در جاده ها، ایجاد آرامش و رضایتمندی رانندگان و مسافران نوروزی، تسهیل در تردد و استفاده مطلوب و مناسب از امکانات و تجهیزات دراختیار و سفر امن و ایمن، اجرا می شود.
    فرماندهی انتظامی استان زنجان در این مراسم از عوامل پلیس راه و امدادگران و نجاتگران در جاده ها که با تمام توان مشغول به انجام وظیفه هستند تقدیر کرد و گفت: این طرح به منظور ایمنی بیشتر در سطح شهرها و مسیرهای ارتباطی استان اجرا می شود.
    سردار علی آزادی افزود: در فصل زمستان با توجه به بارش برف و وقوع یخبندان، نیاز است با برنامه ریزی هدفمند و مناسب تر، خدمات شایسته تری در جاده ها به هموطنان ارایه شود.
    وی تصریح کرد: این طرح با حضور یک هزار و 500 نفر از عوامل دستگاه های خدمات رسان استان زنجان به مدت سه ماه انجام خواهد شد.
    معاون امور عمرانی استانداری زنجان نیز از اجرای طرح ترافیکی عملیاتی زمستانی ابراز رضایت کرد و گفت: رعایت قوانین و مقررات یکی از اساسی ترین موارد در کاهش حوادث رانندگی و تلفات جاده ای است.
    جواد رحمتی با اشاره به اینکه افراد نباید در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی کوتاهی کنند، افزود: حضور پلیس در سطح جاده و شهر و استفاده از دوربین ها به حتم در رعایت هرچه بهتر قوانین و مقررات از سوی رانندگان بسیار مهم است و این می تواند تلفات جاده ای را کاهش دهد.
    وی اظهار کرد: این طرح، همه ساله از سوی پلیس و سازمان حمل و نقل، آسیب شناسی و ضعف ها به منظور ارایه خدمات مطلوب تر در سطح جاده ها، برطرف می شود.
    رحمتی افزود: نیروهای خدمات رسان در سطح جاده ها، گاهی اوقات با صحنه های حزن انگیز و دردآور مواجه می شوند و به منظور ایمنی بهتر و بیشتر و کاهش تلفات، تلاش وافر می کنند که جای تقدیر است.
    وی، استانداردسازی جاده ها به منظور کاهش حوادث رانندگی را ضروری خواند و تصریح کرد: عوامل پلیس راه و راهداری بی هیچ ادعایی در تمام سال در مسیرهای ارتباطی مشغول انجام وظیفه هستند و انتظار می رود رانندگان نیز با رعایت دقیق تر قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی این تلاشگران بی ادعا را یاری بیشتری دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو