فونیکسریمکسبهتام

۳ پارکینگ مکانیزه طبقاتی در ورامین نصب می شود

عصر خودرو- شهردار ورامین با اشاره به این که کمبود مکان پارک خودرو به مشکل جدی در ورامین تبدیل شده است از نصب ۳ دستگاه پارکینگ مکانیزه در این شهر خبر داد.

۳ پارکینگ مکانیزه طبقاتی در ورامین نصب می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، حسین دهقان روز پنجشنبه در بازدید از روند ساخت پارکینگ های طبقاتی در یکی از کارخانه های شهرک صنعتی سالاریه ورامین گفت: به منظور رفع مشکل ترافیک و کمبود فضای پارکینگ ، لازم است تا در ساخت و تجهیز پارکینگ های طبقاتی مکانیزه سرمایه گذاری لازم صورت گیرد.
    وی افزود: افزایش تعداد تابلوهای توقف ممنوع باید با جانمایی فضایی برای پارک خودروها در شهر همراه شود تا شهروندان بتوانند به سهولت و برای دسترسی به اماکن مورد نظر ، خودروهای خود را متوقف نموده و نگران ترافیک و جریمه نباشند.
    وی اظهار کرد: با توجه به کمبود فضا و هزینه های بالای ساخت پارکینگ های طبقاتی لازم است تا سرمایه گذاری مناسبی در ساخت پارکینگ های مکانیزه صورت گیرد تا در فضای محدود ، خودروهای زیادی توقف کنند.
    دهقان بیان کرد: با هماهنگی صورت گرفته ، جانمایی برای استقرار 3 دستگاه پارکینگ مکانیزه جهت نصب در شهر ورامین طراحی و برنامه ریزی گردیده است که با تشکیل کمیته ای با حضور معاونت شهرسازی این امر محقق می شود.
    شهردار ورامین گفت: مشکل ترافیک در مرکز شهر ورامین، زندگی عادی مردم را مختل کرده و یقینا با نصب پارکینگ های طبقاتی، بخش عمده ای از این مشکل برطرف می شود.
    وی افزود: تولید کنندگان شهرستان ورامین ، از ظرفیت قابل توجهی در احداث پارکینگ های طبقاتی مکانیزه برخوردارند و تلاش می شود تا به منظور حمایت از تولید داخلی ، از محصولات این شرکت ها استفاده شود.
    شرکت گسترش تجهیزات دانا به عنوان یک شرکت پیشگام در طراحی و تولید پله های مکانیزه عابر پیاده در سال 1383 و با هدف ارائه و ساخت تجهیزات مکانیزه در حوزه ترافیک راه اندازی شد و هم اکنون محصولات این شرکت که 83 نفر به طور مستقیم در آن کار می کنند ، علاوه بر نیاز داخلی ، به کشورهای عمان، قطر امارات صادر می شود.
    ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

    کرمان موتوراکستریم