فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت مترو تهران:

هیچ خطی از مترو بدون تامین تجهیزات ایمنی افتتاح نمی شود

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: هیچ خطی از خطوط مترو بدون تامین تجهیزات ایمنی و هشدار دهنده افتتاح نخواهد شد.

هیچ خطی از مترو بدون تامین تجهیزات ایمنی افتتاح نمی شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، علی امام در حاشیه بازدید شهردار تهران از خط 6 و 7 مترو در جمع خبرنگاران افزود: برای تامین خط 7 مترو نیازمند تامین بودجه و منابع مالی هستیم.

    وی با اشاره به وضعیت خط 7 مترو ادامه داد: در مجموع این خط که جنوب شرقی تهران را به شمال غربی متصل می کند 27 کیلومتر طول دارد که 22 ایستگاه برای آن طراحی شده است. در ابتدای امسال 20 کیلومتر از این خط با 8 ایستگاه افتتاح شد اما به دلیل نقص ایمنی با دستور شهردار تهران فعالیت آن در آبان ماه متوقف شد.

    مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای رفتن نقص فاز اول خط 7 مترو بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در نظر داریم تا در مدت شش ماه نقص 20 کیلومتر از این خط را که قبلا افتتاح شده بود را رفع کنیم. اما افتتاح کامل این خط زمان بیشتری را لازم دارد.

    امام با تاکید بر اینکه ادامه فعالیت این خط به دلیل مشکلاتی که داشت امکان پذیر نبود، گفت: این خط از نظر تجهیزات، هواکش، هواساز ایستگاه‌ها و هواکش‌های میان تونلی دچار مشکلاتی بود به گونه‌ای که برخی زمینه‌ها برای ایجاد هواکش میان تونلی خریداری نشده بود.

    وی با اشاره به بازدید امروز صبح شهردار تهران از این خط تاکید کرد: در بازدیدی که صبح امروز شهردار تهران به همراه مدیرعامل بانک شهر داشت، قرار شد که همکاری‌های لازم در خصوص تامین منابع مالی انجام گیرد.

    مدیرعامل شرکت مترو تهران در ادامه صحبت های خود با اشاره به وضعیت خط 6 مترو نیز افزود: عملیات عمرانی این خط پیشرفت 90 درصدی داشته است البته در بخش تامین تجهیزات مورد نیاز هنوز عقب هستیم و با تامین منابع این بخش نیز با سرعت بیشتری تکمیل می شود.

    امام با اشاره به زمان افتتاح خط 6 مترو بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در نظر داریم تا فاز اول این خط را تا شهریور سال آینده به بهره برداری برسانیم. در فاز نخست 10کیلومتر از این خط با مبدا دولت آباد و 4 ایستگاه به بهره برداری خواهد رسید.

    وی با اشاره به اجرای طرح توسعه قسمت جنوبی خط 6 تا حرم شاه عبدالعظیم حسنی و شهر ری یادآور شد: رای افتتاح فاز اول خط 6 به طول 10 کیلومتر 350 میلیارد تومان اعتبار لازم است که در مجموع برای افتتاح کل خط 6، 2000 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو