فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خبر داد

ترافیک نیمه‌سنگین در آزاد‌راه‌های قزوین- کرج و کرج- تهران

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان اینکه ترافیک در ورودی‌های کلانشهر تهران نسبت به روزهای دیگر کمتر شده است، از ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه‌های قزوین- کرج و کرج- تهران خبر داد.

ترافیک نیمه‌سنگین در آزاد‌راه‌های قزوین- کرج و کرج- تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای اردبیل- خلخال محدوده گردنه الماس و موته- گلپایگان محدوده گردنه قرقچی بارش برف جریان دارد.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در محورهای شاهرود- آزادشهر ذر سمنان و همچنین فیروزکوه- کیاسر- سمنان در مازندران نیز بارش برف گزارش شده است.

    سرهنگ رحمانی به بارش باران در اغلب محورهای استان‌های گلستان و مازندران اشاره و بیان داشت: در محورهای قوچان- فاروج و فریمان- مشهد در خراسان رضوی نیز باران می‌بارد.

    این مقام ارشد راهور ناجا به وجود گرد و خاک در اغلب محورهای استان خوزستان و ایلام پرداخت و گفت: در محور قصرشیرین- کرمانشاه نیز وجود گردوخاک گزارش شده است.

    وی ادامه داد: در محورهای اردبیل- خلخال و توسکستان- شاهرود کولاک و یخ‌زدگی معابر گزارش شده است؛ رانندگان برای تردد در مسیرهای فوق باید به زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی مجهز باشند.

    سرهنگ رحمانی به مه‌گرفتگی و کاهش دید افقی رانندگان در محور اردبیل- سراب در دو استان آذربایجان شرقی و اردبیل اشاره و بیان داشت: در محور بجنورد- اسفراین نیز مه‌گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

    این مقام ارشد راهور ناجا با اعلام این مطلب که ترافیک در ورودی کلانشهر تهران نسبت به روزهای دیگر کمتر شده است، از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های قزوین- کرج و کرج- تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو