فونیکسریمکسبهتام

سلیمی:

شهرداری نمی‌تواند اجرای قانون مصوب را متوقف کند

عصر خودرو- سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها،‌ گفت: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کند با استناد به کدام قانون در اطلاعیه‌ای اعلام کرده ثبت‌نام برای دریافت آرم طرح ترافیک سال ۹۷ انجام نمی‌شود.

شهرداری نمی‌تواند اجرای قانون مصوب را متوقف کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، اصغر سلیمی گفت: فروش طرح ترافیک سالانه، خوب یا بد با تصویب مراجع قانونی سال‌هاست در حال اجراست.

    نماینده مردم سمیرم در مجلس افزود: اگر شهرداری تهران و سازمان حمل و نقل و ترافیک کشور تصمیم دارند این روند «انحصاری» و «ناعادلانه» را اصلاح کنند باید تکلیف طرح جدیدشان را در شورای شهر تهران و شورای عالی ترافیک نهایی کنند و طبیعتا تا آن زمان نمی‌توانند اجرای قانون مصوب را متوقف کنند.

    سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران قبل از ظهر امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ثبت‌نام برای دریافت آرم طرح ترافیک سال 97 انجام نخواهد شد.

    در این اطلاعیه‌ای که به صورت رسمی منتشر شد با اشاره به سوالات مکرر شهروندان درباره طرح ترافیک جدید و توقف ثبت‌نام طرح ترافیک سالانه و روزانه،  آمده است: لایحه پیشنهادی شهرداری تهران برای تغییر شیوه صدور اجازه ورود به محدوده‌ها، در آستانه ارائه به شورای اسلامی شهر تهران برای بررسی و تصویب است. در این اطلاعیه از همه اظهارنظرکنندگان خواسته شده است که به جای منافع شخصی و گروهی، منافع عموم مردم را مدنظر قرار دهند و کمک کنند که شرایطی عادلانه‌تر برای مردم تهران فراهم شود و به سمت شهری با ترافیک و آلودگی کمتر حرکت کنیم.

    این سازمان از عموم کارشناسان و صاحبنظران دعوت کرده است که با اطلاع کامل از ابعاد و جنبه‌های مختلف این طرح، نقدها و نظرات خود را برای اصلاح مشکلات احتمالی اجرای آن اعلام کنند.

    صبح امروز حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا تاکید کرد: از شهرداری تهران می خواهیم این طرح را آکادمیک کند؛ یعنی اجازه دهد افراد دانشگاهی که روی موضوع حمل و نقل کار کرده‌اند آن را مطالعه کنند و این طرح را در شورای شهر مطرح کنند؛ چراکه در این صورت طرح پخته‌تر و قویتر خواهد شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو