فونیکسریمکسبهتام

بازار خودروی زنجان تا پایان امسال افتتاح می‌شود

عصر خودرو- عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه ایجاد بازار خودرو مراحل پایانی خود را سپری می‌کند گفت: بازار خودرو زنجان پیش از عید نوروز افتتاح می‌شود.

بازار خودروی زنجان تا پایان امسال افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، عباس راشاد به طرح بازار خودرو اشاره و اظهار داشت: این طرح در مراحل پایانی قرار دارد و قبل از عید نوروز افتتاح می‌شود.

    وی افزود: تکمیل مرکز خرید و فروش خودرو در سایت اتوبوسرانی در بودجه 97 لحاظ شده است و مسئولیت این طرح بر عهده مهندس رضایی است.

    عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه اقدامات نخست راه‌اندازی طرح بازار خودرو هم اکنون در دست اقدام است، تصریح کرد: شهردار زنجان و معاون خدمات شهری شهرداری زنجان این پروژه را پیگیری می‌کنند.

    وی به تجهیز شهر زنجان به شیرهای هدیرانت آتش‌نشانی اشاره کرد و افزود: ارتقای تجهیزات ایمنی شهر زنجان در شورای پنجم همانند دوره قبل در دستور کار است و تجهیز شهر به شیرهای آتش‌نشانی می‌تواند ایمنی شهر را بسیار افزایش دهد.

    راشاد در واکنش به برخی شایعات در موضوع انتصابات غیربومی شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: عمدتا مدیران جدید شهرداری از شهر زنجان انتخاب شده‌اند.

    وی با بیان اینکه فقط حدود چهار تا پنج نفر از مشاوران شهردار جدید غیربومی است، عنوان کرد: برخی از اعضای شورا به غیربومی بودن مشاوران شهردار معترض بودند و مقرر شد شهردار از این مشاوران به شکل پروژه‌ای استفاده کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم