فونیکسریمکسبهتام

نوسازی ۷۰ درصد از ناوگان تاکسیرانی دلیجان

عصر خودرو- مسئول سازمان مدیریت حمل‌ و نقل همگانی شهرداری دلیجان گفت: ۷۰ درصد از ناوگان حمل و نقل عمومی در حوزه تاکسیرانی در این شهر نوسازی شده است.

نوسازی ۷۰ درصد از ناوگان تاکسیرانی دلیجان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سید مهدی موسوی  افزود: 35 مالک تاکسی در دلیجان متقاضی نوسازی بودند که تاکنون 24 دستگاه تاکسی نوسازی شده و پیگیری پرونده سه دستگاه تاکسی دیگر در دست انجام است.
    وی اظهارکرد: چهار میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات بانکی برای اجرای نوسازی ناوگان تاکسیرانی این شهر اعطا شده است.
    مسئول سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری دلیجان ادامه داد: نوسازی هر دستگاه تاکسی سرمایه 250 میلیون ریالی نیاز دارد که 200 میلیون ریال آن از طریق اعطای تسهیلات و 50 میلیون ریال از آورده مالک تامین می شود.
    موسوی بیان کرد: جایگزینی تاکسی‌های فرسوده از طرح های اولویت دار در شهرداری دلیجان است و تاکنون 12 دستگاه تاکسی فرسوده از رده خارج شده و با وسیله نقلیه نو جایگزین شده است.
    وی گفت: دلیجان چهارمین شهر آلوده استان مرکزی است و تاکسی‌های مدل 86 به پایین در چرخه نوسازی قرار دارند و مالکان این وسایل نقلیه عمومی می‌توانند برای ثبت نام در طرح تعویض به شهرداری مراجعه کنند.
    وی ادامه داد: 85 دستگاه تاکسی در شهر دلیجان کار جا به جایی مسافران در سطح شهر را برعهده دارند و به دلیل اینمه مسیرهای مشخص برای ایستگاه‌های تاکسی در دلیجان وجود ندارد و رانندگان به صورت گردشی کار می‌کنند.
    مسئول سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری دلیجان اظهار کرد: چنانچه خودروهای مشمول طرح تعویض در بازه زمانی مشخص شده طرح نوسازی ثبت نام نکنند، پلیس راهور از آمد و شد آن ها در شهر جلوگیری کرده و خودرو بدون پرداخت هیچ گونه تسهیلاتی به مرکز اسقاط معرفی می شود.
    موسوی گفت:تاکسی ویژه گردشگری به منظور ارائه بهتر خدمات شهری به گردشگران در دلیجان راه اندازی شده و این شهرستان نخستین منطقه در استان مرکزی است که خدمات تاکسی ویژه گردشگری با خودروی تمام اتوماتیک آریو را کلید زده است.
    وی گفت: سه تاکسی ویژه گردشگری در دلیجان فعال است که برای خرید هر تاکسی 270 تا 300 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.
    مسئول سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری دلیجان مهم‌ترین مسیرهای تردد این تاکسی‌ های ویژه را بناهای تاریخی در این شهرستان و مقاصد گردشگری کشور دانست و افزود: روزانه 800 تا یک هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی شهر دلیجان جا به جا می شوند.
    غار نخجیر، آب انبارهای حاج مهدی نراقی، مسجد جامع نراق، بازار شمس السلطنه ،کاروانسرا و پل دودهک، قلعه و غار کهک و منطقه نمونه گردشگری جاسب و اردهال از جاذبه های تاریخی و طبیعی شهرستان دلیجان است.
    شهرستان دلیجان در جنوب استان مرکزی با 50 هزار نفر جمعیت، 400 واحد صنعتی در چهار شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو