فونیکسریمکسبهتام

مسئول مرکز مدیریت راه های استان زنجان:

مه غلیظ در برخی از جاده های زنجان حاکم است

عصر خودرو- مسئول مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: با توجه به بارش برف و مه غلیظ، کاهش دید افقی در محورهای زنجان-طارم و زنجان-تهم-چورزق حاکم است.

مه غلیظ در برخی از جاده های زنجان حاکم است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمدامینی بابیان اینکه بارش پراکنده برف برخی از مناطق استان زنجان را فراگرفته است، افزود: بارش پراکنده برف در آزادراه و ترانزیت زنجان-قزوین (حدفاصل کیلومتر 20 تا 60)، زنجان-طارم، زنجان-تهم-چورزق، سلطانیه-خدابنده (محدوده گردنه ده جلال)  حاکم است و تردد با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه امکان‌پذیر است.

    وی اظهار کرد: با توجه به بارش برف مه غلیظ و کاهش دید افقی در محورهای زنجان-طارم و زنجان-تهم-چورزق حاکم است و در ارتفاعات محورهای کوهستانی؛ تردد در تمام جاده‌های استان، با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه در جریان است.

    مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: جهت تردد ایمن، همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی در تمام جاده‌های استان توصیه می‌شود.

    امینی از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند و خودروهای خود را مجهز به تجهیزات وسایل گرمایشی، پتو و جیره غذایی خشک کرده و بدون این تجهیزات اقدام به سفر نکنند.

    مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر 28 اکیپ راهداری در 28 گردنه کوهستانی و صعب‌العبور این استان به‌طور شبانه‌روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط