فونیکسریمکسبهتام

موتورشو دیترویت ۲۰۱۸ (۲۳)

رونمایی از خودروی مفهومی نیسان (+عکس)

عصر خودرو -نمایشگاه خودروی دیترویت آغاز به کار کرد تا دنیای خودرویی باز هم با کانسپت‌های عجیب و غریب و جذاب دیگری آشنا شود. نیسان ژاپنی‌ها نیز یک کراس زیبا و خشن را از پنجره دیترویت به جهان معرفی کرده است.

رونمایی از خودروی مفهومی نیسان (+عکس)
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵:۰۰
  • 1
  • رونمایی از خودروی مفهومی نیسان (+عکس)
  • 1
  • 1

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصر ایران ، این کراس خشن نیسان در دیترویت به "اکس- موشن" معروف شده و زبان طراحی آتی این شرکت در تولید کراس اوورها محسوب می‌شود.

خودروی اکس- موشن با شکستگی و خطوط صاف‌تر خشن به نظر می‌رسد. جلو پنجره متفاوت نیز در این میزان از خشونت ظاهری بی‌تاثیر نیست. چراغ‌های نمای روبه‌رو نیز با فناوری led و با شکستگی‌های خود شکل دو u انگلیسی در دو جهت متفاوت را نمایش می دهد.

در نمای جانبی گلگیرها هم از خطوط صاف بهره می‌برند و شاهد قوس نرم و کم انحنا در گلگیرهای جلو هستیم. البته فیبر کربن نیز از ساختار این خودرو حذف نشده است. برخی از قسمت‌های گلگیر و رکاب‌های جانبی نیز برای سبکی و زیبایی بیشتر فیبرکربنی ساخته شده‌اند.

اکس موشن از یک کابین بسیار مدرن بهره می‌برد پایه و جنس چوب در خودرو با الهام از طراحی خانه‌‌های ژاپنی به کار رفته است. نیسان اعلام کرده در این کراس‌ مفهومی از سامانه نیمه خودران بهره ببرد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم