فونیکسریمکسبهتام

جنرال موتورز ۱۰ میلیارد دلار زیان کرد

عصر خودرو- گزارش های مالی گروه صنعتی جنرال موتورز حاکی از آن است که این گروه آمریکایی در سه ماهه منتهی با سال ۲۰۱۷، به میزان پنج درصد، معادل ۱۰ میلیارد دلار زیان داشته است.

جنرال موتورز ۱۰ میلیارد دلار زیان کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، شرکت جنرال موتورز علت این زیان خود در سال مالی گذشته هزینه بالای پوشش خسارت بیمه و مالیات ها اعلام کرد.
    این شرکت بزرگ آمریکایی عمده علت این زیان را کاهش سودآوری خود در فعالیت در بخش ساخت تجهیزات تولید برق اعلام و تاکید کرد که درآمد جنرال موتورز در این بخش به میزان 88 درصد کاهش یافته است.
    بر اساس این گزارش، مجموع زیان مالی شرکت بزرگ جنرال الکتریک در سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی، به 10 میلیارد و 10 میلیون دلار رسید و این در حالیست که این شرکت در مدت مشابه، سه میلیارد و 480 میلیون دلار سود را در کارنامه مالی خود به ثبت رسانده بود.
    هر سهم جنرال الکتریک که در سه ماهه پایانی سال 2016 حدود 39 سنت سود به آن تعلق گرفته بود در سه ماهه پایانی سال 2017 متحمل حدود یک دلار و 15سنت زیان شد.
    شرکت 'جنرال موتورز' بزرگترین خودروسازآمریکایی، پس از بحران مالی سال 2009 به دلیل مشکلات مالی دستمزد پرسنل، میزان تولید و نیروی کار خود را کاهش داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط