فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی:

جاده‌های ۳۰ روستا در آذربایجان غربی به دلیل بارش برف مسدود شد

عصر خودرو- مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: جاده‌های ۳۰ روستا در آذربایجان غربی به دلیل بارش برف مسدود شده است.

جاده‌های ۳۰ روستا در آذربایجان غربی به دلیل بارش برف مسدود شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲:۰۰

     

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، امیرعباس جعفری امروز اظهار کرد: در حال حاضر تردد در تمامی جاده‌های آذربایجان‌غربی امکان‌پذیر است و برف‌روبی توسط اکیپ‌های راهداری در حال انجام می‌باشد تا راه را برای سفری ایمن آماده‌ کنند و مسافران دچار مشکل نشوند.

    وی در رابطه با مسدود بودن برخی جاده‌های روستایی آذربایجان غربی، افزود: جاده‌های 30 تا 40 روستا در سلماس و  خوی به سبب مشکلاتی از جمله صعب‌العبوری این مناطق مسدود بوده که انتظار می‌رود با تلاش نیروهای راهداری راه این روستاها حداکثر تا فردا باز شود؛  امدادگران جمعیت هلال‌احمر شب گذشته به سبب بارش برف در مسیر مائین‌بلاغ تکاب به 250 خودرو امدادرسانی کرده‌اند.

    مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: توصیه‌ای که به مسافران آذربایجان‌غربی داریم این است که از سفر در زمان بارش برف پرهیز کنند و اگر مجبور به سفر در جاده هستند زنجیرچرخ همراه داشته باشند و حتما از سالم بودن سیستم گرمایشی و لاستیک‌های خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

    جعفری در ارتباط با طرح زمستانی راهداری که از 15 آذر ماه آغاز شده و تا 15 فروردین‌ ماه ادامه خواهد یافت، بیان کرد: هر ساله از 15 آذرماه تا 15 فروردین‌ ماه طرح زمستانی راهداری در استان اجرا می‌شود و در سطح استان حدود 68 باب راهدارخانه وجود دارد که 30 باب از این راهدارخانه‌ها به صورت ثابت و 14 باب مرکزی و 24 باب بین‌راهی هستند.

    وی در ارتباط با این طرح، افزود: 800 نفر پرسنل اداره راهداری و حمل و نقل جاده در حال فعالیت هستند و 430 دستگاه نیز ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک با 68 اکیپ فعالیت می‌کنند.

    مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی با اشاره به کمک‌رسانی جمعیت هلال‌احمر به مسافران جاده‌ای، گفت: در کنار این راهدارخانه‌ها پایگاه‌های ثابت و سیار جمعیت هلال‌احمر در جاده‌ها برای امدادرسانی به مسافران آماده فعالیت هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو