فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین:

۶ هزار مسافر در راه مانده در قزوین اسکان داده شدند

عصر خودرو- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر با رهاسازی ۱۲۴۶ دستگاه خودرو بیش از ۶۰۰۰ نفر در راه مانده را در مراکز امدادی اسکان دادند.

۶ هزار مسافر در راه مانده در قزوین اسکان داده شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، حسن آصفی اظهارداشت: کار امداد و نجات مسافران در محورهای اصلی استان به پایان رسیده و امدادگران هلال احمر پس  از انتقال مسافران نسبت به رهاسازی خودروها و توزیع بسته های غذایی میان مردم اقدام کردند.

    وی بیان کرد: در محور قزوین به تاکستان و ضیاء آباد به ابهر تعداد 50 دستگاه خودرو رهاسازی شد و نسبت به بستن زنجیر چرخ 300 خودرو همکاری شد و 100 خودرو نیز به مراکز امدادی هدایت شدند.

    آصفی گفت: همچنین در محور تاکستان به نرجه حد فاصل کمربندی تاکستان به سه راهی شامی شاپ 100 خودرو از برف رهاسازی شد، 62 زنجیر چرخ بسته شد و 50 خودرو به مراکز امدادی هدایت شدند.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآورشد: همچنین در محور قزوین به البرز و محور بوئین زهرا حد فاصل شهرک لیا و محمدآباد ضمن رهاسازی 60 خودرو و بستن 50 زنجیر چرخ تعداد 70 خودرو به مراکز امدادی هدایت شدند.

    آصفی بیان کرد: در محور قزوین به تاکستان، قزوین به کوهین و قزوین به بویین زهرا و سایر محورها در مجموع 2467 خودرو از برف و کولاک رهاسازی شدندوبابستن 1010 زنجیر چرخ تعداد 1265 دستگاه خودرو به مراکز امدادی هدایت شدند.

    وی از توزیع 10 هزار بسته آذوقه بین مسافران و رانندگان خبرداد و اظهارداشت: در محورهای کوهستانی و روستایی و صعب العبور خدمات امدادی توسط جمعیت هلال احمر ارائه شد که در محور قزوین، آوج در کیلومتر 10 آوج به رزن تعداد 5 دستگاه خودرو رهاسازی و زنجیر چرخ بسته شد.



    آصفی بیان کرد: در محور قزوین به رودبار الموت 56 دستگاه خودرو رهاسازی و زنجیر چرخ بسته شد و در محور رودبار الموت به قسطین لار 62 خودرو رهاسازی و زنجیر چرخ بسته شد که در مجموع 123 خورو از برف و کولاک نجات یافتند و زنجیر چرخ آنها نیز توسط امدادگران بسته شد.

    انتقال زنان باردار به مراکز درمانی

    آصفی اظهارداشت: انتقال یک زن باردار از گردنه قسطین لار به بیمارستان کوثرقزوین، نجات افراد خودروی محیط زیست از منطقه کوهستانی وشته الموت شرقی توسط تیم واکنش سریع استان، انتقال زن باردار از اتوبان قزوین زنجان به محدوده سه راهی کهک به مرکز درمانی تاکستان توسط تیمهای سیار هلال احمر، انتقال مسافران اتوبوس منحرف شده در اتوبان قزوین به کرج به مراکز اسکان اضطراری وانتقال یک زن باردار از روستای آقچه کند تاکستان به بیمارستان از دیگر اقدامات هلال احمر در روزهای برفی است.

    6000 نفر اسکان داده شدند

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:در بارش برف اخیر درمجموع بیش از 6000 نفر ازمسافران اسکان داده شدند و با توزیع 7000 بسته جیره خشک نسبت به توزیع 9000 تخته پتو، 7000 عدد کنسرو و 7000 عدد قرص نان بین درراه ماندگان توزیع شد.

    70 تیم عملیاتی در کمک به مسافران مشارکت کردند

    وی اضافه کرد: با کمک 70 تیم عملیاتی به همراه 70 نفر از پرسنل و 155 داوطلب و بکارگیری 21 دستگاه آمبولانس، 10 ست نجات و 25 دستگاه خودروی کمک دار و 6 دستگاه کامیون نسبت به انجام عملیات امداد ونجات در برف اقدام شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو