فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه گیلان خبرداد؛

محور رشت به قزوین بازگشایی شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به بسته بودن محور قزوین- رشت در محدوده گردنه کوهین به علت بارش شدید برف و کولاک از بازگشایی این مسیر خبرداد.

محور رشت به قزوین بازگشایی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ حسین محمدپور در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به یخ زدگی راه ها از شامگاه گذشته تا ساعات ابتدایی صبح امروز و عملیات نمک پاشی شده خوشبختانه در حال حاضر راه های استان از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر تردد به صورت عادی در این محورهای جریان دارد، افزود: محور رشت به قزوین در محدوده کوهین که در روزهای گذشته به علت کولاک شدید بسته شده بود با توجه به پیگیری های انجام شده با اعلام پلیس راه قزوین بازگشایی شد.

    رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به تردد خودروها در این محور، گفت: رانندگانی که قصد تردد در این محور یا سایر محورهای کوهستانی را دارند به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

    وی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به احتمال بارش برف و کولاک در این محور شهروندانی که قصد سفر و تردد را دارند باید وسایل گرمایشی و ایمنی نیز به همراه داشته باشند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط