فونیکسریمکسبهتام

تداوم دمای هوای منفی در تهران

مه‌گرفتگی ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور

عصر خودرو- مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی نسبت به ریزش بهمن در جاده‌های کوهستانی هشدار داد.

مه‌گرفتگی ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی با تضعیف فعالیت سامانه بارشی انتظار بارش برف خفیف در ارتفاعات البرز شرقی و استان مازندران و شمال شرق کشور را داریم که به تدریج از بعد ازظهر امروز (9 بهمن) از میزان ابرناکی در این مناطق کاسته می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه عمده پدیده قابل ملاحظه امشب (9 بهمن) وجود مه در ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور و برخی مناطق استان مازندران است، تصریح کرد: در برخی مناطق جنوب شرق کشور پدیده گرد و خاک به سبب وزش باد شدید انتظار می‌رود.

    مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: فردا (10 بهمن) با عبور یک موج ضعیف، بارش پراکنده برف در ارتفاعات زاگرس شمالی، مرکزی، البرز مرکزی و برخی مناطق مرکزی کشور پیش بینی می‌شود.

    وظیفه با بیان اینکه روز چهارشنبه (11 بهمن) مه صبحگاهی پدیده غالب شمال شرق و وزش باد شدید در ابتدای روز در جنوب کشور است، گفت: این شرایط به تدریج بهبود می‌یابد. همچنین سایر مناطق کشور در این روز آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.

    وی افزود: دما طی فردا (10 بهمن) در غالب مناطق کشور افزایش می‌یابد.

    مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: به سبب دمای زیر صفر در اکثر مناطق نیمه شمالی طی دو روز آینده یخ زدگی معابر عمومی و جاده‌های بین شهری و احتمال ریزش بهمن به سبب انباشت برف در مناطق برف گیر جاده‌های کوهستانی پیش بینی می‌شود.

    وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (10 بهمن) نیمه ابری در بعد از ظهرهمراه با وزش باد با حداقل دمای 6- و حداکثر دمای 2 درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (11 بهمن) صاف، گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 4- و حداکثر دمای 4 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو