فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۲۶۱۱»

هوای تهران، ناسالم برای همه گروه‌ها

عصر خودرو- مدیر واحد پیش‌بینی و مدل‌سازی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: طبق نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز در شرایط ناسالم برای همه افراد جامعه است و انتظار می‌رود تا فردا شاخص کیفیت هوا کاهش یافته و وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

هوای تهران، ناسالم برای همه گروه‌ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، حسین شهبازی افزود: بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد با تداوم شرایط جوی نسبتا پایدارطی امروز(16 بهمن ماه) در بیشتر ساعات روز وزش باد آرام تا 2 متربرثانیه انتظار می‌رود و به تدریج از شبانگاه بر میزان ناپایداری جوی افزوده می‌شود و برخی ساعات همراه با وزش باد موثر به بزرگی 3 تا 4 متربرثانیه خواهد بود.

    وی افزود: این شرایط در روز سه شنبه ( 17 بهمن ماه) کمابیش ادامه دارد و برای برخی ساعات به ویژه بعدازظهر وزش باد موثر پیش بینی می شود. با تداوم این شرایط در روز چهارشنبه (18 بهمن ماه) وزش باد موثر و بارش خفیف و جزئی در برخی ساعات بعدازظهر دور از انتظار نیست.

    به گفته مدیر واحد پیش‌بینی و مدل‌سازی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران دما طی دو روز آینده افزایش نسبی خواهد یافت.

    شهبازی در پایان با بیان اینکه میانگین شاخص کیفیت هوای 24 ساعت گذشته تهران منتهی به 8 صبح امروز با شاخص 153 در شرایط ناسالم برای همه افراد جامعه قرار داشت، اظهارکرد: میانگین کیفیت هوای هم اکنون تهران با شاخص 156 همچنان در شرایط ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط