فونیکسریمکسبهتام

حسین بیگی خبر داد

فرو نشست کف پارکینگ در شهران خودرو سواری را بلعید

عصر خودرو- مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی از فروکش کردن کف پارکینگ یک ساختمان مسکونی و گرفتار شدن خودرو سواری در حفره ایجاد شده خبر داد.

فرو نشست کف پارکینگ در شهران خودرو سواری را بلعید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین حسین بیگی مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی اظهار کرد: با اعلام فروکش کردن کف پارکینگ یک ساختمان مسکونی به سامانه 125،بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 74 به همراه گروه امداد و نجات 8، با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به محله شهران، خیابان شهید طوقانی، خیابان قدس اعزام شدند.
    حسین بیگی گفت: یک دستگاه خودرو سواری در حال خارج شدن از پارکینگ یک ساختمان مسکونی چهار طبقه بود که ناگهان قسمتی از کف پارکینگ ریزش کرده و چرخ جلوی این وسیله نقلیه در حفره ایجاده شده(به عمق 3 متر)، گرفتار شده بود.

    وی ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، پس از ایمن سازی کامل و قطع جریان برق خودرو سواری، با استفاده از جرثقیل دستی و تجهیزات مخصوص، این وسیله نقلیه را مهار کردند.

    مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی اضافه کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی با احتیاط کامل، خودرو سواری را از حفره ایجاد شده خارج کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط