فونیکسریمکسبهتام

وفاداری به سبک کرمان موتور

عصر خودرو- شرکت کرمان موتور برای تجلیل از مشتریان وفادار خود در باشگاه مشتریان پنجشنبه چهارم اسفندماه مراسمی را در پیست کارینگ مجموعه آزادی برگزار کرد.

وفاداری به سبک کرمان موتور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در این مراسم رئیس اداره تحلیل توسعه و رضایت مندی مشتری کرمان موتور با اشاره به اینکه بیش از 10 هزار نفر عضو باشگاه مشتریان این شرکت هستند گفت: این باشگاه از تیر ماه سال 96 راه اندازی شده و در حال حاضر بالغ بر 10 هزار نفر عضو آن هستند.
    علی قلی زاده با اشاره به اینکه باشگاه بر اساس منطق امتیازی فعالیت می‌کند افزود: بدین معنا که هر امتیازی که توسط مشتریان کسب می‌شود در مجموعه قابل خرج است که شامل تخفیف،تسریع در تحویل خودرو و اولویت برای ثبت نام می‌شود.
    او با اشاره به اختصاص یک امتیاز در ازای هر خرید نیز گفت: هیچ تفاوتی بین مدلها نیست و شما با هر خرید می‌توانید یک امتیاز کسب کنید.
    علی قلی زاده در ادامه گفت: این باشگاه پنج دسته بندی دارد که شامل برنز، برنز پلاس، نقره‌ای، طلایی و الماس می‌شود و مشتریان بسته به جایگاه که دارند می‌توانند از مزایای آن دسته بهره مند شوند.
    رئیس اداره تحلیل توسعه و رضایت مندی مشتری کرمان موتور همچنین با اشاره به اینکه  در سال 97 بحث خدمات رفاهی نیز به باشگاه مشتریان اضافه خواهد شد گفت: کرمان موتور شرکای تجاری زیادی دارد به همین دلیل زیرساخت های لازم برای اضافه شدن شرکای جدید نیز در باشگاه مشتریان کرمان موتور وجود دارد.

    در ادامه این مراسم مرتضی حمزه یکی از عضوهای این باشگاه مشتریان، محصولات کرمان موتور را بهترین خودروها برای سرمایه‌گذاری دانست و گفت:
    من تا به امروز 15 دستگاه از محصولات کرمان موتور را خریداری کرده‌ام، ابتدا آنها را برای مصارف شخصی خود استفاده کردم اما متوجه شدم این خودروها به واسطه کیفیت خوبی که دارند در بازار نیز از کشش خوبی برخوردار هستند و اقدام به خرید و فروش آنها کردم.
    او در ادامه گفت: دلیل ادامه خرید من از کرمان موتور ارائه کیفیت بالا در تمامی سطوح مانند فروش،تحویل،خدمات پس از فروش و... بوده است همینطور در این بین نیز محصولات جک و هیوندای را نیز بیشتر از همه خریداری کردم و از آنها رضایت کامل دارم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو