فونیکسریمکسبهتام

آگهی فروش اینترنتی، کار دست صاحب خودرو داد

عصر خودرو- آگهی ماشین در دیوار، کار دست صاحب خودرو داد اما حضور به موقع پلیس نقشه سارقان را ناکام گذاشت.

آگهی فروش اینترنتی، کار دست صاحب خودرو داد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ مجتبی شمس بیرانوند رییس کلانتری 135 آزادی با بیان این مطلب گفت: ظهر روز جاری گشت و تیم عملیات کلانتری موفق به دستگیری 3 سارق زورگیر شدند. این افراد که با نقشه ای حساب شده تمامی اموال فرد شاکی را تصاحب کرده بودند طی تعقیب و گریز سخت کوشانه  پلیسی بازداشت شدند.

    وی گفت: ساعت 12 امروز ماموران راهنمایی و رانندگی منطقه 5 متوجه پژو 405  پلاک مخدوشی در بلوار آیت الله کاشانی شدند که به تعقیب آن پرداختند.

    رئیس کلانتری آزادی اضافه کرد: خودرو پس از طی مسیر با سرعت زیاد وارد شهرک آپادانا شد که واحد گشت کلانتری در شهرک آنان را مشاهده کرد که سریعا دستور ایست داده شد. با وجود دستور ایست، خودرو  متواری شد و ماموران انتظامی نیز سریعا طرح دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

    سرهنگ شمس افزود: پس از تحت کنترل قرار دادن مسیرهای ورودی و خروجی، سارقین که قصد فرار به سمت آزاد راه تهران کرج را داشتند ماموران در یکی از محل ها  موفق شدند خودروی متهمان را متوقف کنند .

    وی با بیان اینکه نفرات از خودرو پیاده و هر سه متهم به سمت ساختمان موتورخانه ای متواری شدند که در ضلع شمالی شهرک بود، ادامه داد: متهمان قصد داشتند با استفاده از این ساختمان با پای پیاده به بزرگراه وارد شوند که موفق نشدند و ناگهان خود را در محاصره ماموران دیدند که با سرعت عمل ماموران و تیراندازی هوایی و شگردهای خاص پلیسی زمینگیر شدند.

    رئیس کلانتری آزادی گفت: شاکی در تحقیقات بیان داشت که در سایت دیوار ، خودروی خود را که یک پژو پارس بود آگهی کرده بودم تا اینکه دیشب فردی با من تماس گرفت. با هم برای امروز ظهر قرار گذاشته بودیم که وقتی سر قرار رسیدیم پیشنهاد قیمت شان خوب بود و حتی به من گفتند سوار ماشین شویم و برویم دفترخانه.

    سرهنگ شمس افزود: با خودروی خود در حالی که آنها را سوار کرده بودم به سمت میدان آزادی حرکت کردیم که در طول مسیر  ناگهان جلوی مان یک خودرو 405  پیچید و افرادی که سوار آن خودرو بودند من را از خودروی خودم پیاده کردند و با تهدید چاقو و با ضرب و شتم سوار خودروی خودشان کردند و بعد از ضرب و جرح 4  میلیون تومان وجه نقد را به همراه کارت بانکی ام گرفتند که  اگر پلیس دیر می رسید آنها با استفاده از دستگاه عابر بانک سیاری که همراه شان داشتند مطمئنا کارتم را نیز خالی می کردند.

    وی گفت: از متهمان دو قبضه چاقو و یک دستگاه پوز کشف شد و پرونده ای تشکیل و به پلیس آگاهی اعزام گردیدند.

    سرهنگ مجتبی شمس بیرانوند در خاتمه به شهروندان توصیه کرد در خصوص انجام معامله که بواسطه صفحات فضای مجازی انجام می دهند نهایت دقت را داشته باشند و به تنهایی در محل های قرار حاضر نشوند و در واحد های صنفی مورد تایید اتحادیه نسبت به خرید و فروش خودرو اقدام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو