فونیکسریمکسبهتام

بنز ارزشمندترین برند خودرویی جهان

عصر خودرومرسدس بنز ارزشمندترین برند خودرویی جهان شناخته شد. - فولکس‌واگن، هوندا، نیسان، پورشه، فورد، آئودی و شورلت نیز به ترتیب در پله‌های چهارم تا دهم ارزشمندترین برندهای خودروی جهان قرار می‌گیرند.

بنز ارزشمندترین برند خودرویی جهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران، گروه خودروسازی مرسدس بنز با ارزش‌برند 43.9 میلیارد دلار و با رشد 24 درصدی نسبت به سال قبل در جایگاه پر ارزش‌ترین کمپانی خودرویی قرار گرفته است که کلیدی‌ترین عوامل این ارتقاء را می‌توان رشد 9.9 درصدی فروش و رسیدن به فروش 2.3 میلیون دستگاهی را عنوان کرد.

    جایگاه و موقعیت تویوتا در این لیست کمی سر خورده و اینک ارزش تقریبی برند تویوتا حدود 43.7 میلیارد دلار برآورد می‌شود.  این در حالیست که کمپانی همیشه رقیب بنز، یعنی ب‌ام‌و از تبار ژرمن‌ها با افزایش 6 درصدی به ارزش برندی حدود 43.7 میلیارد دلار رسیده و به همین دلیل در میان خودروسازها سوم شده است. فایننس برند همچنین ادعا می‌کند که در کشورهای خانگی این برندها توجه مشتریان از تویوتا کاهش و به سمت خودروهایی مانند مرسدس تغییر کرده است.

    دیوید هیج سخنگوی موسسه تحلیلی- اطلاعاتی برند فاییننس در این خصوص اظهار کرد: بنز خودرو را اختراع کرده و اینک این برند با استراتژی درون سازمانی قصد دارد تا به "باز-اختراع" اتومبیل در این صنعت بپردازد.

    موفقیت بنز تا کنون مقدمه‌ای برای ارائه نسل جدیدی از خودروها بوده و این برند توانسته به تهاجمی کردن SUV ها و تحول نرم در فناوری‌های جدید، استفاده از خودران‌ها و حذف تدریجی موتورهای احتراقی نائل آید.

    فولکس‌واگن، هوندا، نیسان، پورشه، فورد، آئودی و شورلت نیز به ترتیب در پله‌های چهارم تا دهم ارزشمندترین برندهای خودروی جهان قرار می‌گیرند.

    از میان 10 برند خودرویی پرارزش جهان در سال 2018 هفت برند اول آلمانی و ژاپنی هستند نکته‌ای که در صنایع اتومبیل یا خرید خودرو نباید از مد نظر دور کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم