فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل ساپکو خبرداد:

تامین قطعات سه محصول جدید ایران خودرو در سال ۹۷

عصر خودرو- مدیرعامل ساپکو ازآغاز تامین قطعات مورد نیاز محصولات جدید پژو ۳۰۱، رانا و دنای سال خبر داد و گفت: این خودروها در سال آینده به تولید انبوه خواهندرسید.

تامین قطعات سه محصول جدید ایران خودرو در سال ۹۷
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکو پرس،‌ حسین نجاری مدیر عامل شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو) با بیان این مطلب گفت : در سال جاری تامین 4 محصول جدید 207 اتوماتیک، پارس اتوماتیک، دناپلاس توربو و پژو 2008 انجام شده و به تولید انبوه رسیده است.

    وی با بیان این که برنامه ریزی برای تامین پلتفرم جدید ایران خودرو هم زمان با آغاز پروژه کلید خورده است، گفت: نخستین خودروی پلتفرم جدید در کلاس سدان با مشارکت بیش از 20 قطعه ساز مطرح جهانی و قطعه سازان داخلی در سال جاری شروع شده است.

    نجاری از تامین و لجستیک، مهندسی کیفیت، ساخت و خودکفایی، طراحی و مهندسی، رقابت پذیری قیمت، سرمایه گذاری در تکنولوژی های جدید و صادرات به عنوان فاکتورهای مهم برای ارزیابی سطح توانمندی سازندگان نام برد و گفت: خروجی مربوط به سیستم ارزیابی جامع تامین کنندگان ساپکو حاکی از آن است که در برخی سازندگان، رشد متوازن زیرمعیارها مطلوب نبوده و ضروری است تا در مسیر ارتقا تمامی جنبه ها در نظر قرار گیرد.

    نجاری اضافه کرد: باتکمیل دوره ارزیابی برای تمام سازندگان فعال در شبکه تامین ساپکو، مرحله دوم که برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی های سازندگان است آغاز شده و متناسب با گرید جامع کسب شده و امتیازات، ارزیابی در معیارهای مختلف در دست طراحی و اجرا است.

    وی مشارکت سازندگان مستعد داخلی دارای گرید A جامع در پروژه پلتفرم جدید ایران خودرو در کنار سازندگان معتبر جهانی را از دیگر اقدامات ساپکو در سال جاری دانست و گفت: یکی از اقدامات در حوزه توسعه توانمندی های دانش و اجرایی سازندگان داخلی، مشارکت آنان در این پروژه بود که نتایج مطلوبی داشته است.

    مدیرعامل ساپکو صرفه جویی ارزی را یکی از نتایج مشارکت سازندگان داخل در تولید محصولات مشترک عنوان کرد و گفت: هدف گذاری ها در افزایش داخلی سازی محصولات جدید از جمله پژو 2008، 301 و 208، اچ30 کراس، هایما اس.5 و اس.7 صرفه جویی ارزی قابل توجهی خواهد داشت.

    وی افزود: برای محصولات جدید پژو 2008, H30کراس و هایما S7 درصد ساخت داخل قطعات بین 20 تا 40 درصد بوده و با پروژه های ساخت داخل در دست اجرا این میزان در سال آینده به مراتب افزایش خواهد یافت

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو