فونیکسریمکسبهتام

سردار اشتری خبر داد

آغاز طرح ترافیکی نوروز ۹۷ از ۲۴ اسفند

عصر خودرو- فرمانده ناجا گفت: قرارگاه ترافیکی و خدمات سفر از فردا ۲۴ اسفند با حضور ماموران پلیس کار خود را آغاز می کند و تا ۱۵ فروردین در خدمت مردم خواهند بود.

آغاز طرح ترافیکی نوروز ۹۷ از ۲۴ اسفند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر به اهمیت برگزاری این رزمایش پرداخت و گفت: رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر بر کسی پوشیده نیست و این حرکت از سال‌های گذشته با تاثیرگذاری که داشته استمرار یافته است.
    فرمانده ناجا با بیان اینکه امسال نیز رزمایش بزرگ ترافیکی با حضور بیش از نیم میلیون نفر از همکاران من،‌ امدادگران و خدمت‌رسانان در کشور اجرا می‌شود، بیان کرد: پلیس در تمام سال و به خصوص تعطیلات نوروز در کنار مردم است.

    فرمانده نیروی انتظامی گفت: قرارگاه ترافیکی و خدمات سفر از فردا 24 اسفند کار خود را آغاز و تا 15 فروردین سال آینده به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

    سردار اشتری تاکید کرد:امیدواریم که با اقدامات خوب و موثر همه دستگاه‌های امدادرسان و پلیس عزیز بتوان سفری ایمن را برای هموطنان رقم زد.

    فرمانده ناجا افزود: تصادفات،‌ تلفات و جانباختگان در سال‌های اخیر کاهش یافته است.

    وی ضمن درخواست از مردم که مسیر سفر را نیز جزء سفر قلمداد کرده و با حوصله و پرهیز از عجله، مسیر را طی کنند، ادامه داد:در هنگام خستگی نیز در استراحتگاه‌های موقت، استراحت کنند و در هنگام بروز مشکل به دستگاه‌های امدادرسان مراجعه کنند.

    وی یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری را تصادفات و جانباختگان سفرها دانست و گفت: سه عامل اصلی انسان، خودرو و جاده در بروز تصادفات موثر هستند اما باید گفت که عامل انسانی بخش مهمتری دارد.

    سردار اشتری با اشاره به حضور ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در جاده‌های کشور، به تشکر از آنها پرداخت و گفت: از همیاران پلیس نیز که در کنار خانواده‌های خود رعایت قوانین و مقررات را به بزرگترها متذکر می شوند، تشکر می کنم.

    انتهای پیام/
    صحبت های مهم فرمانده ناجا در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر مورخ 23 اسفند ماه

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو