فونیکسریمکسبهتام

لغزندگی عمدی جاده چالوس واقعیت دارد؟

عصر خودرو- رئیس اداره ارتباطات امداد خودرو ایران پستی در توئیتر به اشتراک گذاشت که به نظر می‌رسد خبر ریختن گازوئیل کف جاده چالوس را تایید می‌کند.

لغزندگی عمدی جاده چالوس واقعیت دارد؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سال گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه عده‌ای ناشناس در جاده چالوس گازوئیل می‌ریزند و باعث لغزندگی عمدی جاده و متعاقب آن تصادف خودروها می‌شوند.

    این  ماجرا  در سال جاری با انتشار کلیپ‌هایی مربوط به  این اتفاق در فضای مجازی ادامه پیدا کرد. تصاویر منتشرشده نشان می‌داد در روزهایی که بارندگی نیست و به هیچ وجه احتمال لغزنده بودن جاده‌ها وجود ندارد، خودروها بر اثر لغزندگی از مسیر خود خارج می‌شوند و به کوه برخورد  می‌کنند.

    در نهایت این شائبه قوت گرفت که ظاهراً یدک‌کش‌های جاده‌ای به‌عمد در کف جاده گازوئیل می‌ریزند تا با ایجاد تصادف، بتوانند کاسبی کنند و به نان و نوایی برسند.

    در همین زمینه "هاشم حکمه" رئیس اداره ارتباطات امداد خودرو ایران شد  نیز در حساب کاربری توئیتر خود پستی منتشر کرد که ظاهراً این ماجرا را تایید می‌کند.

    حکمه در پست خود نوشته است: "یکی دو روز هست ویدئویی پخش شده در  فضای مجازی که از ریختن گازوئیل توسط  امدادهای غیرمجاز در جاده  چالوس حکایت داره. متاسفانه آش شورتر از این حرف‌هاست؛خیلی شورتر".

    کرمان موتوراکستریم