فونیکسریمکسبهتام

مترو پردیس بهار ۹۷ کلنگ می‌خورد

عصر خودرو- به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس مذاکراتی با گروه سپاسد صورت گرفته که طبق آن عملیات اجرایی مترو پردیس در بهار سال آینده آغاز می‌شود.

مترو پردیس بهار ۹۷ کلنگ می‌خورد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سعید غفوری  اظهار کرد: طبق مذاکرات صورت گرفته خوشبختانه بودجه اولیه‌ای برای مترو پردیس باز شده و با استفاده از فاینانس و تهاتر با گروه سپاسد در حال انجام مذاکرات هستیم تا احتمالا عملیات اجرایی مترو پردیس و حفاری تونل را در سه ماه نخست سال 1397 آغاز کنیم. گروه سپاسد هم‌اکنون مترو هشتگرد را در دست اقدام دارد، لذا همکاری مناسبی با شرکت عمران شهرهای جدید در این زمینه انجام داده است.

    تحویل 2033 واحد از 26 اسفند

    غفوری هم‌چنین درباره علت لغو برنامه افتتاح مسکن مهر پردیس که قرار بود قبل از پایان سال انجام شود گفت: 2033  واحد مسکن مهر پردیس آماده افتتاح است اما مناسب دیدیم واحدها را ابتدا تحویل دهیم تا ایرادها و اشکالات احتمالی خود را نشان دهد و سپس برنامه افتتاح را بعد از ایام نوروز 97 برگزار کنیم. در واقع رویکرد شرکت عمران در افتتاح واحدها نسبت به دوره‌های گذشته که تحویل واحد، بعضا بدون خدمات و زیرساخت‌ها انجام می‌شد تغییر کرده و بنا را بر این گذاشته‌ایم که واحدها را با امکانات و خدمات کامل تحویل دهیم.

    وی افزود: از روز شنبه 26 اسفندماه تحویل را آغاز می‌کنیم. مجددا از پنجم فروردین 1397 برنامه تحویل ادامه پیدا می‌کند و بعد از تعطیلات نیز افتتاح رسمی این 2033 واحد را در دستور کار داریم.

    6700 واحد تا ابتدای خرداد افتتاح  می‌شود

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اعلام این که 6700 واحد مسکن مهر پردیس نیز قبل از خردادماه 1397 تحویل داده می‌شود گفت: تا کنون حدود 25 هزار واحد را تحویل داده‌ایم و در صورت تحویل این تعداد، افتتاح‌های مسکن مهر پردیس به حدود 34 هزار واحد می‌رسد.

    به گزارش ایسنا در هفته‌های قبل عنوان شده بود که منابعی برای مترو پردیس در برنامه بودجه 1397 دیده نشده است. اختصاص بودجه به مترو پردیس در گرو تکمیل مترو هشتگرد بود که با وجود پیشرفت حدود 90 درصد هنوز به اتمام نرسیده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو