فونیکسریمکسبهتام

اهدا گواهینامه پایان دوره تولید خودرو به کارآموزان آذربایجانی

عصر خودرو- گواهینامه کسب مهارت تخصصی تولید محصول به کارآموزان آذربایجانی برای آغاز به کار در سایت تولیدی ایران خودرو در جمهوری آذربایجان اهدا شد.

اهدا گواهینامه پایان دوره تولید خودرو به کارآموزان آذربایجانی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، 30 نفر از افرادی که به استخدام شرکت مشترک ایران خودرو و آذربایجان درآمده اند با حضور در خطوط تولید ایران خودرو، دوره فنی و تخصصی مونتاژ محصول را فراگرفته و برای آغاز به کار در خط تولید در جمهوری آذربایجان آماده شدند.

    در مراسم اهدای گواهینامه پایان دوره، معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو کسب مهارت و آموزش تولید را که با همکاری معاونت مهندسی صورت گرفته را سرمایه مهمی برای کارکنان دانست و گفت: امیدوارم کارگران خط تولید در نفت چاله بتوانند تولید کیفی و موفقی را انجام دهند.

    مجید کاویانی افزود: سایت ایران خودرو در جمهوری آذربایجان در نوروز 97 به بهره برداری خواهد رسید که طبق استانداردهای روز طراحی شده و با توجه به بهره مندی از تجهیزات مدرن محصول کیفی را به بازار آذربایجان عرضه خواهد کرد.

    وی تاکید کرد: با رعایت آموزه های فنی توسط کارکنان و ارایه محصول کیفی، سایت نفت چاله آینده روشنی خواهد داشت.

    قائم مقام معاونت مهندسی ایران خودرو نیز در این مراسم بر مسئولیت سنگین نیروهای استخدام شده در سایت نفت چاله تاکید کرد و گفت: این افراد باید برای نیروهای بعدی سایت تولیدی در انجام کار متعهدانه الگو باشند.

    داود خسروی بر حضور منظم و به موقع در خطوط تولید با رعایت نکات ایمنی و تولید با کیفیت تاکید کرد و گفت: رضایت مشتریان منوط به عرضه محصول با کیفیت است که توسط کارگران خط به تولید می رسد.

    وی همچنین به پیشبرد اهداف تولید اشاره کرد و گفت: با تحقق اهداف تولید، زمینه افزایش تولید و جذب نیروهای جدید در این سایت فراهم و آن را تبدیل به واحد صنعتی فعال و موثر خواهد کرد.

    در ادامه تیمور سالایف مدیرعامل شرکت مشترک ایران خودرو و آذربایجان با ابراز خرسندی از پایان موفقیت آمیز دوره آموزشی در ایران خودرو گفت: با راه اندازی سایت ایران خودرو در آذربایجان روابط و دوستی دو کشور عمیق تر خواهد شد. وی افزود: علاقه زیادی به ایران خودرو و محصولات آن دارم و با حضور در خطوط تولید این شرکت حاضر بودم لباس کارگران را بر تن کرده و همپای آنان در خط تولید کار کنم.

    گفتنی است 30 نفر کارگری که به مدت یک ماه در خطوط مونتاژ ایران خودرو آموزش دیده اند آموزه های خود را به عنوان سرگروه به سایر نیروهای شاغل در این سایت منتقل خواهند کرد. سایت مونتاژ محصولات ایران خودرو در آذربایجان در نوروز 97 به بهره برداری خواهد رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو