فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل ایساکو خبر داد:

کاهش ۷۱ درصدی زمان تعمیرات در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو

عصر خودرو- ممدیرعامل ایساکو از کاهش ۷۱ درصدی زمان تعمیرات در شبکه نمایندگی های ایران خودرو خبر داد و گفت: پیش از این میانگین زمان تعمیر خودرو در شبکه بالا بوده که درحال حاضر به ۱/۸ روز رسیده که این نتیجه با بهبود شاخص های رضایت مشتریان محقق شده است.

کاهش ۷۱ درصدی زمان تعمیرات در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، سیدرضا حسینی گفت: تکریم مشتریان از اولویت های راهبردی گروه صنعتی ایران خودرو بوده و ارایه خدمات شایسته و درخور به مشتریان همواره مدنظر مدیران این مجموعه بوده است.

    وی با اشاره به دستاوردهایی که ایساکو در سال 96 با ایفای مسئولیت های تخصصی و حرفه ای خود و با تمرکز بر شاخص های رضایت مشتریان کسب کرده گفت: سرعت ارایه خدمات از جمله محورهای مورد نظر برای افزایش رضایتمندی مشتریان است که در این بخش اقدامات موثری به انجام رسیده است.

    حسینی با بیان این که درحال حاضر 6 برند و 20 گروه خودرو تحت پوشش خدمات ایساکو قرار دارد گفت: سطح دسترسی به خدمات را با افزایش تعداد نمایندگی های پایلوت تا 30 درصد برای ارایه به محصولات مختلف ارتقا داده ایم. وی تصریح کرد:‌ برای افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات ایران خودرو تجهیزات مورد نیاز، آموزش نیروی انسانی و قطعات از جمله فاکتورهای مهمی بوده که توسط ایساکو تامین شده است.

    وی افزود:‌ امدادپلاس و ارایه سرویس در محل اقدام دیگری برای افزایش سرعت خدمات بوده که در سال 96 اجرا شده است. همچنین افزایش ساعت کاری نمایندگی ها به دو شیفت و ارایه خدمات از ساعت 16 تا 21 نیز از دیگر اقدامات برای رفاه حال شهروندان در سال 96 بوده است.

    حسینی تصریح کرد: مشغله کاری مشتریان و ارایه خدمات با روش های یادشده موجب رضایتمندی مشتریان خواهد شد. وی افزود: 16 درصد از خدمات ارایه شده در سال 96 در شیفت دوم کاری نمایندگی ها بوده است که با توجه به استقبال هموطنان در سال آینده تعداد نمایندگی های دوشیفت توسعه خواهد یافت.

    مدیرعامل ایساکو از ایجاد امکان پذیرش و ترخیص الکترونیکی در 585 نمایندگی در سطح ایران خبر داد و گفت: ‌با این اقدام امکان ضبط صدای مشتری نیز وجود دارد تا در زمان تعمیر، تعمیرکار ایساکو امکان گوش دادن دوباره به صدای مشتری را داشته باشد. برای این منظور امدادگران ایساکو به تبلت هایی مجهز هستند که سرعت، صحت و دقت خدمات را افزایش داده و رضایتمندی مشتریان را به همراه خواهد داشت.

    حسینی ادامه داد: محصولات جدید ایران خودرو بدون نوبت دهی در نمایندگی های شهر تهران خدمات دریافت می کنند و در سال آتی این مهم به شهرهای دیگر نیز توسعه خواهد یافت.

    وی تاکید کرد:‌ عدد رضایت مشتریان که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اندازه گیری می شود به صورت پیوسته افزایش داشته به گونه ای که از عدد 701 در نیمه اول سال 94 به 749 در دی ماه سال 1396 رسیده است.

    وی از اجرای طرح پیگیری (فالوآپ) مشتریان خبر داد و گفت: 11 دفتر منطقه ای ایساکو در سراسر کشور با دارا بودن بیش از 500 کارشناس باتجربه با همکاری نمایندگی ها و با تماس با مشتری رضایت او را اندازه گیری می کنند.

    حسینی از کاهش 26 درصدی زمان تعمیرات در نوروز 96 خبر داد و گفت: در حوزه خدمات امدادی میانگین زمان انتظار نزدیک به 3 درصد بهبود پیداد کرده است. وی تاکید کرد: در سال 97 با امدادهای ویژه، تامین به موقع قطعات و ارایه خدمات مطلوب سطح رضایتمندی مشتریان را افزایش خواهیم داد. وی ارایه خدمات به محصولات شرکت ایکاپ و خدمات به محصولات شرکت ستاره ایران را از دیگر برنامه های ایساکو در سال 97 دانست.

    حسینی ارایه خدمات ویژه در مراسم مذهبی اربعین، ارسال هدایا به مدارس مناطق محروم، کمک به زلزله زدگان کرمانشاه را از اقدامات ایساکو در حوزه مسئولیت های اجتماعی خواند و گفت:‌ در نوروز امسال در نمایندگی سرپل ذهاب در کنار هموطنان این منطقه خواهیم بود.

    وی با دعوت از مشتریان به پیوستن به پویش صبر (صلح، بخشش و رضایت) تاکید کرد:‌ هموطنان پیش از این که عازم سفر شوند با مراجعه به نمایندگی های مجاز ایساکو در سراسر کشور از بی عیب بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند. شماره 096440 به صورت شبانه روزی در دسترس مشتریان و هموطنان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو