فونیکسریمکسبهتام

افزون بر ۷۱۳ هزار دستگاه خودرو وارد گیلان شد

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از ورود ۷۱۳ هزار و ۵۵ دستگاه خودرو از ابتدای طرح نوروزی (۲۳ اسفندماه گذشته) تا پایان وقت سوم فروردین ماه جاری خبر داد.

افزون بر ۷۱۳ هزار دستگاه خودرو وارد گیلان شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، محمد رضا نازک کار روز شنبه  افزود: این آمار نسبت مدت مشابه سال قبل ، 12 درصد افزایش ورودی خودروها به استان را نشان می دهد.
    وی اظهار کرد: همچنین از 23 اسفندماه گذشته تا پایان وقت سوم فروردین ماه، 501 هزار و 427 وسیله نقلیه از استان خارج شده که هفت درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
    به گفته نازک کار ، براساس آخرین آمار دریافتی از 42 دستگاه تردد شمار، گیلان از ابتدای طرح نوروزی تا پایان وقت سوم فروردین ماه از لحاظ متوسط تردد ساعتی با تعداد 660 وسیله نقلیه پنجمین استان پرتردد کشور بوده است.
    وی اضافه کرد: آمار یاد شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشاندهنده رشد هفت و سه دهم درصدی از لحاظ متوسط تردد ساعتی در استان است.
    وی بیشترین میزان ورودی را از طریق آزادراه قزوین - رشت با میزان تردد 351 هزار و 600 وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر - چابکسر با میزان تردد 205 هزار و 656 وسیله نقلیه ذکر کرد.
    وی به میزان ورودی و خروجی استان طی 24 ساعت گذشته نیز اشاره و بیان کرد: طی مدت یادشده،102 هزار و 834 دستگاه خودرو وارد استان و 81 هزار و 856 دستگاه خودرو از استان خارج شده است.
    طرح نوروزی راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان تا 15 فروردین ماه جاری ادامه دارد.
    482 راهدار در قالب 41 اکیپ راهداری بمنظور رفع مشکلات احتمالی راه ها در جاده های استان مستقر هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط