فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد:

تلاش برای تکمیل طرح ملی آزادراه تهران - شمال

عصر خودرو- رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی آزادراه تهران-شمال و افتتاح آن در سال جاری تصریح کرد: عزم دولت و وزارت راه و شهرسازی همزمان با فرآیند اجرای طرح ملی آزادراه تهران - شمال برای توسعه شبکه حمل‌و‌نقل جاده‌ای به منظور تامین ایمنی و بازکردن گره کور ترافیکی در غرب مازندران جدی است.

تلاش برای تکمیل طرح ملی آزادراه تهران - شمال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری  «عصرخودرو» به نقل از وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای عبدالهاشم حسن نیا  در جلسه ای که به منظور بررسی مسائل راهداری و حمل و نقل جاده ای غرب استان مازندران با حضور مسئولین مربوطه در منطقه تشکیل شده بود شرکت کرد و پس از سخنان نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی همچنین ارائه گزارش توسط مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دستور لازم جهت پیشبرد برنامه ها و طرح های عمرانی صادر نمود .
    معاون وزیر راه و شهرسازی تردد حدود ٧۰۰ هزار وسیله نقلیه از محور کرج - چالوس را مهم دانست و اظهار داشت: این میزان تردد طبیعتا استان گیلان را نیز تحت تاثیر قرار داده به گونه‌ای که از غرب به شرق ترافیک پرحجم در طول مسیرهای درون و برون شهری این منطقه حاکم است، لذا عزم دولت و وزارت راه و شهرسازی همزمان با فرآیند اجرای طرح ملی آزادراه تهران - شمال برای توسعه شبکه حمل و نقل جاده‌ای به منظور تامین ایمنی و بازکردن گره کور ترافیکی در غرب مازندران جدی است.
    وی افزود: برای هزینه کردن در حوزه کارهای مطالعاتی، اجرای کامل طرح های نیمه تمام و بهبود وضعیت راه های ارتباطی دراین منطقه برای تامین اعتبار تلاش خواهد شد.
    حسن نیا با بیان آنکه قطعه یک آزاد راه تهران - شمال با پیشرفت ٩٥ درصدی امسال به بهره برداری و زیربارترافیک خواهد رفت، ادامه داد : بنابراین درپی گشایش این طرح ملی و کاهش بعد مسافت کرج - چالوس به یقین شاهد استقبال بیشتر مسافران و نیز افزایش بارترافیکی در .شهرهای غرب مازندران خواهیم بود. رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود : به علت مهاجرت‌ها و درپی آن توسعه شهرها امروز زیرساخت های شبکه حمل‌و‌نقل جاده‌ای درون و برون شهری غرب مازندران ظرفیت تردد این تعداد مسافر را ندارد و این وضعیت بنوعی با نارضایتی مردم و حتی مسافران همراه است.
    بر اساس این گزارش معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین به اتفاق قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی از چند پروژه راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای غرب استان مازندران از جمله طرح "روشنایی و زیرگذر و تقاطع نواب در کمربندی چالوس به نوشهر" بازدید نموده و در حاشیه این بازدید از خدمات مجموعه عوامل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان به عنوان پر ترددترین مقصد سفر هموطنان، به ویژه راهداران تلاشگر و فعالان بخش ناوگان مسافری حمل‌و‌نقل جاده‌ای در طرح و سفرهای نوروزی تقدیر و قدردانی کرد.
    این گزارش می افزاید مدیر کل ایمنی راهها و حریم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین مدیر کل و دیگر مسئولین راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان و شهرستان، معاون وزیر راه و شهرسازی را در این سفر یک روزه همراهی کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو