فونیکسریمکسبهتام

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای خراسان‌جنوبی:

یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در ایام نوروز به خراسان جنوبی سفر کردند

عصر خودرو- معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی گفت: مجموع مسافران ورودی به خراسان‌جنوبی بیش از ۱ میلیون و ۸۰۴ هزار نفر در ایام نوروز بوده است.

یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در ایام نوروز به خراسان جنوبی سفر کردند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، کاظم قلاسی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام روزانه بیش از 82 هزار مسافر با ناوگان عمومی و وسیله شخصی به خراسان‌جنوبی سفر کردند.

    معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی بیان کرد: از23 اسفندماه سال 96 تا پایان 15 فروردین سال جاری بیش از  5 هزار تخلف سرعت به‌وسیله سامانه‌های ثبت تخلف اداره کل ثبت و به پلیس‌راه استان اعلام شد.

    قلاسی ادامه داد: بیشترین تخلفات سرعت در تعطیلات نوروزی به ترتیب در روزهای 25 و 26 اسفندماه با بیش از 800 تخلف و در  14 و 15فروردین ماه با بیش از 600 تخلف روی داده است.

    وی افزود: طی این مدت بیش از 3 میلیون و 600 هزار تردد (درکل محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی) در سامانه‌های ثبت تردد استان ثبت شده است که به ترتیب محورهای مود به بیرجند، آرین شهر به بیرجند و آرین شهر به قاین بیشترین رفت و آمد خودرویی را داشته‌است.

    معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از وجود 34 سامانه ثبت تخلف فعال با قابلیت ثبت سرعت متوسط در خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: تا پایان 15 فروردین ماه مجموع مسافران ورودی به خراسان‌جنوبی بیش از 1 میلیون و 804 هزار نفر شده است.

    قلاسی یادآور شد: ایمنی یک مفهوم بسیار وسیع و چند وجهی است و ما در هر حدی که اعتبار داشته باشیم می‌توانیم ایمنی راه را ارتقاء دهیم، چون هدف ما توسعه ایمنی است.

    وی با بیان اینکه تعداد سامانه‌های ثبت تخلف در استان به زودی به تعداد 70 سامانه خواهد رسید، بیان داشت: 80 درصد راه‌های اصلی استان تحت نظارت دوربین‌های ثبت تخلفات کنترل سرعت قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو