فونیکسریمکسبهتام

خودروامروز ۳۸۵ روی دکه رفت

عصر خودرو- استارت اولین شماره خودروامروز در سال ۱۳۹۷ را با مصاحبه با مشاور ارشد گروه خودروسازی سایپا پیرامون تاثیر ارز در صنعت خودروسازی کشور زده ایم و در ادامه، نگاهی داریم به چگونگی توسعه صنعت خودرو در گیر و دار هیاهوی بازار ارز.

خودروامروز ۳۸۵ روی دکه رفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، این هفته سری به بازار انواع روغن موتور مختص خودرو های داخلی و خارجی زده ایم و ناشناخته ترین نام های تجاری‌ساز ها در کشورمان را زیر ذره‌بین قرار داده ایم. با تیتر یک جلد هم به صفحه آزمایش فنی می رویم تا شرح اولین ملاقات و آزمون رانندگی با اولین محصول ریگان‌خودرو را بخوانیم. بررسی خودرو های تاثیرگذار بازار ایران در هفت دهه اخیر، ملاقات با داستر 2018 و بررسی مشخصات و تغییرات آن، معرفی تازه های جهان خودرو و 20 نکته خواندنی از تاریخچه مینی نیز از دیگر عناوین خودروامروز 385 هستند.

    در این شماره همچنین به بهانه تجربه رانندگی با پژو 301، به 10 سوالی که ممکن است از این شیر نوپا در کشورمان داشته باشید، پاسخ داده ایم. در ادامه خودروامروز 385 نیز ملاقاتی داریم با پیکاپ فورد F-150 Ranger XLT، دلایل لرزش پیشرانه را به زبان ساده عیب‌یابی می کنیم، کنفرانس مطبوعاتی تسلاموتورقشم را زیر ذره‌بین قرار داده ایم و در پایان نیز نگاهی داریم به 5 عامل اصلی کاهش ضریب تراکم در پیشرانه.

    هفته‌نامه خودروامروز را از روزنامه‌فروشی های سراسر کشور تهیه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط