فونیکسریمکسبهتام

فهرستی از بهترین موتورسیکلت‌های برقی در جهان

عصر خودرو- این گزارش به بررسی و مرور مختصری بر مجموعه‌ای از بهترین موتورسیکلت‌های برقی و الکتریکی در جهان می‌پردازد.

فهرستی از بهترین موتورسیکلت‌های برقی در جهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، این روزها که بازار معرفی و رونمایی از خودروهای برقی و الکتریکی در کشورهای جهان بسیار داغ و پر تب و تاب شده است، بسیاری از شرکتهای خودروسازی عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند.

    افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

    کشورهای متعددی در جهان نیز به منظور حفاظت از محیط زیست، کاهش آلودگی صوتی و هوا و همچنین افزایش کیفیت زندگی و سلامت شهروندان، با وضع و اجرای قوانین و مقررات جدیدی به حمایت از صنعت نوظهور خودروهای برقی، الکتریکی و پاک پرداخته‌اند.

    در این میان، علاوه بر خودروهای سواری و شخصی، بازار رونمایی از خودروهای سبک و سنگین بسیاری همچون کامیون، کامیونت، وانت، اتوبوس و همچنین موتورسیکت نیز داغ شده است هرچند که سابقه حضور موتورسیکلت های برقی و الکتریکی در خیابان های شهرهای جهان از سایر وسائل نقلیه مشابه بیشتر است.

    در این گزارش به بررسی و مرور مختصری بر اسامی بهترین موتورسیکلت های برقی در جهان و اطلاعات آنها می پردازیم:

    Zero SR

    موتورسیکلت زیرو اس آر، با وزن حدود 188 کیلوگرم، قادر است مسافتی معادل 122 مایل یا 196 کیلومتر را بپیماید و به حداکثر سرعت 164 کیلومتر بر ساعت ( 102 مایل بر ساعت) برسد. قدرت گشتاور این موتورسیکلت برقی 157 نیوتن متر بوده و قیمت آن نیز حدودا بین 15 هزار تا 18 هزار دلار است.

    Lightning LS-218

    موتورسیکلت لایتینگ ال اس 2018، با وزن 224 کیلوگرم، می تواند با هر بار شارژ، مسافتی حدود 160 کیلومتر یا 100 مایل را طی کند. حداکثر سرعت آن به 350 کیلومتر بر ساعت ( 218 مایل بر ساعت) می‌رسد. قدرت تولید گشتاور آن نیز 227 نیوتن متر بوده و قیمت آن نیز 38 هزار دلار گزارش شده است.

    Alta Motors Redshift MX

    موتورسیکلت آلتا موتورز ردشیفت ام ایکس، با وزن 121 کیلوگرم، قادر است به حداکثر سرعت 104 کیلومتر بر ساعت معادل 65 مایل بر ساعت برسد. قدرت تولید گشتاور آن نیز 162 نیوتن متر است و قیمتی معادل 14 هزار دلار دارد.

    APWorks Light Rider

    موتورسیکلت ای پی ورک لایت رایدر، با وزن 35 کیلوگرم، قادر است با هر بار شارژ مسافتی معادل 60 کیلومتر ( 37 مایل) را بپیماید. بیشینه سرعتی آن نیز 80 کیلومتر بر ساعت یا 49 مایل بر ساعت گزارش شده است و قیمتی معادل 49 هزار دلار دارد.

    Victory Empulse TT

    موتورسیکلت ویکتوری ایمپالس تی تی، با وزن 213 کیلوگرم، قادر است با هر بار شارژ یک مسافت 225 کیلومتری یا 140 مایلی را طی کند. حداکثر سرعت آن نیز 160 کیلومتر بر ساعت ( 100 مایل بر ساعت) بوده و قدرت تولید گشتاور آن نیز 82 نیوتن متر است. قیمت آن هم حدودا 19 هزار دلار است.

    Energica EGO

    موتورسیکلت انرجیکا ایگو، با وزن 265 کیلوگرم، قادر است با هر بار شارژ یک مسافت 149 کیلومتری یا 93 مایلی را طی کند. حداکثر سرعت آن نیز 240 کیلومتر بر ساعت ( 149 مایل بر ساعت) بوده  و قدرت تولید گشتاور آن نیز 195 نیوتن متر است. قیمت آن هم حدودا 35 هزار دلار است.

    Brutus V9

    موتورسیکلت بروتوس وی 9، با وزن 355 کیلوگرم، قادر است با هر بار شارژ یک مسافت 450 کیلومتری یا 280 مایلی را طی کند. البته لازم به ذکر است این مسافت ها بر اساس جاده های درون شهری تخمین زده شده است. حداکثر سرعت آن نیز 185 کیلومتر بر ساعت ( 115 مایل بر ساعت) بوده و قدرت تولید گشتاور آن نیز 375 نیوتن متر است. قیمت آن هم حدودا 32 هزار دلار است.

    Lita sora

    موتورسیکلت لیتا سورا، با وزن 260 کیلوگرم، قادر است با هر بار شارژ یک مسافت 193 کیلومتری یا 120 مایلی را طی کند. البته لازم به ذکر است این مسافت ها بر اساس جاده های درون شهری تخمین زده شده است. حداکثر سرعت آن نیز 193 کیلومتر بر ساعت ( 120 مایل بر ساعت) بوده و قدرت تولید گشتاور آن نیز 90 نیوتن متر است. قیمت آن هم حدودا 77 هزار دلار است.

    Motorman

    موتورسیکلت موتورمن، با وزن 45 کیلوگرم، قادر است با هر بار شارژ یک مسافت 65 کیلومتری یا 40 مایلی را طی کند. البته لازم به ذکر است این مسافت ها بر اساس جاده های درون شهری تخمین زده شده است. حداکثر سرعت آن نیز 45 کیلومتر بر ساعت ( 28 مایل بر ساعت) بوده و قدرت تولید گشتاور آن نیز 60 نیوتن متر است. قیمت آن هم حدودا پنج هزار دلار است.

    انتهای پیام

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو