فونیکسریمکسبهتام

آئین نامه آرم طرح ترافیک خبرنگاران نهایی شد

عصر خودرو- دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: آئین نامه خبرنگاران برای دریافت طرح ترافیک نهایی شد.

آئین نامه آرم طرح ترافیک خبرنگاران نهایی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، محمدعلی کرونی با اشاره به اینکه برای آنکه سوء تعبیری نشود، بند تعریف خبرنگار را از آئین نامه حذف کردیم، گفت: از تعداد سه هزار و 50 مجوز ورود به طرح ترافیک برای افراد سهمیه بگیر، تلاش شده بیشترین مجوز برای خبرنگاران صادر شود که پیش بینی می شود که این عدد دو هزار و 500 سهمیه باشد.

    وی با تأکید بر اینکه آئین نامه طرح ترافیک خبرنگاران نهایی شده و امروز به شهرداری ابلاغ می شود، تصریح کرد: کارت خبرنگاری، قرارداد با رسانه و بیمه از جمله مدارکی است که برای اشتغال در این آئین نامه پیش بینی شده است.

    دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که برخی از رسانه ها، کارت خبرنگاری و قرارداد سال جدیدشان آماده نشده است، گفت: ملاک ما داشتن این مدارک تا پایان سال 96 است. همچنین به جای قرارداد و بیمه می توان 10 اثر در 6 ماه پایانی سال 96 را ارائه کند.

    کرونی با بیان اینکه ملاک تعیین دریافت آرم خبرنگاری، آئین نامه است، یادآور شد: برای اینکه کمترین نگاه شخصی در انتخاب خبرنگاران وجود داشته باشد، براساس آئین نامه موظفند فردی که آرم دریافت کرده، نوع فعالیت و نام رسانه در پایگاه معاونت، اطلاع رسانی شود.

    نگاه سیاسی در ارائه طرح ترافیک وجود ندارد

    دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که بر اساس شایعات این نگرانی وجود دارد که نگاه سیاسی در انتخاب افراد به عنوان خبرنگار نقش داشته باشد، گفت: هیچ تفاوتی میان رسانه ها وجود ندارد و شعار آقایان برای طرح ترافیک جدید، مبارزه با رانت و دادن طرح ترافیک به عده خاص بوده، بنابراین فرقی نمی کند که رسانه ای چه دیدگاه سیاسی ای داشته باشد و در دادن طرح ترافیک، سوگیری های سیاسی لحاظ نمی شود.

    رسیدگی به شکایات با موضوع توزیع آرم طرح ترافیک

    وی تأکید کرد: شورا نظارت دائمی بر مراحل توزیع آرم خواهد داشت و در صورت شکایت در این مرحله به سرعت بررسی خواهد شد و نمی گذاریم کسی حقش پایمال شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو