فونیکسریمکسبهتام

مراجعه ۱۵۲ خودرو به مراکز بیهقی و آبشناسان

عصر خودرو- مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران گفت: مراکز معاینه فنی بیهقی و آبشناسان در اولین شب از اجرای طرح ۲۴ ساعته شدن به ۱۵۲ دستگاه خودرو خدمات ارائه دادند.

مراجعه ۱۵۲ خودرو به مراکز بیهقی و آبشناسان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سید نواب حسینی منش با اشاره به اینکه خودروهای تهران در اولین شب از اجرای طرح 24 ساعته شدن مراکز بیهقی و آبشناسان از ساعت 00:15 بامداد تا 7:00 صبح حدود 152 دستگاه خودرو به این مراکز مراجعه کردند، تصریح کرد: شب اول اجرای این طرح با وقفه یک ساعته به علت بروز مشکلاتی در درگاه های ارتباطی نرم افزارهای فاوا، ناجا و وزارت کشور آغاز شد اما پس از رفع مشکل در همه ساعات شب خدمات معاینه فنی به مراجعه کنندگان ارائه شد.

    وی افزود: با توجه به افزایش مراجعات به مراکز معاینه فنی از ابتدای سال، برای مدیریت طول صف ساعت کاری این مراکز افزایش یافته و دو مرکز نیز سه شیفته شد که در صورت استقبال شهروندان تعداد این مراکز افزایش خواهد یافت.

    مدیرعامل ستاد مرکزی خودروهای تهران به شهروندان توصیه کرد: برای مدیریت زمان و به حداقل رسیدن مدت زمان معطلی در مراکز، علاوه بر بازدید فنی خودروی خود قبل از مراجعه، عدد 1 را به سامانه پیامکی 2000112 ارسال کنند تا از طول صف در مراکز مطلع و خلوت ترین مرکز را برای اخذ معاینه فنی خودروی خود انتخاب کنند.

    وی ادامه داد:ضمناً سامانه نوبت دهی آنلاین از دو ماه گذشته در سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir راه اندازی شده که شهروندان می توانند با تعیین وقت قبلی به مرکز مورد نظر خود مراجعه کنند.

    به گفته وی در حال حاضر روزانه حدود 8000 دستگاه خودرو به مراکز مراجعه می کنند که از این تعداد تنها 70 دستگاه خودرو با استفاده از خدمات این سامانه بدون صف و خارج از نوبت پذیرش می شوند. از شهروندان تقاضا می شود برای جلوگیری از ایجاد صف در مراکز و مدیریت زمان حتما از این سامانه نوبت دهی استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو