فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

داخلی‌سازی تندر ۹۰ افزایش می‌یابد

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل رنوپارس از برنامه‌ریزی برای افزایش داخلی‌ سازی خودرو تندر۹۰ خبر داد و گفت: در حال حاضر حدود ۶۰ درصد قطعات تندر داخلی‌ سازی شده است.

داخلی‌سازی تندر ۹۰ افزایش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، پیمان کارگر مدیر عامل سابق رنوپارس با بیان این‌که در زمینه رشد داخلی سازی قطعات تندر90 دو برنامه در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: در این زمینه از یک‌ سو عمق داخلی سازی قطعات این خودرو افزایش یافته و از سوی دیگر به دنبال آن هستیم که برای تولید قطعات داخلی سازی شده نیز از واردات مواد اولیه خارجی بی نیاز شویم.
    نماینده رنو در ایران ادامه داد: در حال حاضر افزایش تعداد قطعه‌سازان طرف قرارداد در پروژه تندر90 در دستور کار قرار دارد؛ به‌گونه‌ای که تا پایان سال 2012 حدود 20 قطعه‌ساز جدید وارد حوزه تامین قطعات این خودرو خواهند شد.
    وی افزود: در سال‌های اخیر کیفیت قطعات تولیدی قطعه‌سازان ایرانی طرف قرارداد رشد داشته است؛ به‌گونه‌ای که می‌توانیم بگوییم ماهانه کیفیت قطعات تحویلی به ایران خودرو و سایپا در پروژه تندر90 افزایش می‌یابد.
    http://www.asrekhodro.com/News/15576

    برنامه‌ریزی برای داخلی‌سازی قطعات وارداتی
    شش سال پیش در چنین روزی، مدیرعامل ایساکو از برنامه‌ریزی برای داخلی ‌سازی قطعات وارداتی از خارج از کشور خبر داد و گفت: این شرکت مشاوره های فنی و مهندسی لازم را به قطعه سازان ارائه خواهد داد تا بتوانیم از قطعه سازان به عنوان منابع جایگزین برای تامین قطعات وارداتی استفاده کنیم.
    بهزاد ظهیری افزود: البته ایساکو وارد حوزه کمک های مالی و سرمایه گذاری مستقیم در این زمینه نشده و تامین مالی این پروژه ها از سوی قطعه سازان بخش خصوصی انجام خواهد شد.
    http://www.asrekhodro.com/News/15574
    وارکنندگان خودرو به ستاد مدیریت سوخت پول می‌دهند
    شش سال پیش در چنین روزی معاون دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران از اختصاص ارز 1226 تومانی به خودروهای وارداتی خبر داد و گفت: هر وارد کننده خودرو باید به‌ازای واردات هر خودرو از 1.5 تا 4.5 میلیون تومان به ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت بپردازد تا این ستاد به‌ازای واردات هر خودرو، یک خودرو فرسوده را از رده خارج کند.

    http://www.asrekhodro.com/News/15581

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو