فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر علوم:

نقص فنی عامل حادثه مینی‌بوس دانشگاه دامغان اعلام شد

عصر خودرو- - معاون وزیر علوم بابیان اینکه علت حادثه واژگونی مینی‌بوس دانشجویان دامغان مشخص‌شده است، گفت: در گزارش‌ها تأکید شده که نقص فنی عامل این حادثه بوده است.

نقص فنی عامل حادثه مینی‌بوس دانشگاه دامغان اعلام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، غلامرضا غفاری ضمن بیان اینکه علت بروز حادثه مینی‌بوس دانشگاه دامغان که روز جمعه باعث جان باختن دو نفر شد، نقص فنی است، تأکید کرد: متأسفانه این حادثه به جان باختن دو نفر منجر شد اما بررسی‌های امروز نشان داد که سایر مصدومان حال نسبتاً مساعدی دارند.

    وی افزود: بنده از طرف وزیر علوم در پی حادثه مامور پیگیری حادثه شدم تا با ارائه گزارش راهکارهای پیشگیری از حوادثی مشابه اتخاذ شود.

    معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم گفت: دانشجویان دانشگاه دامغان درراه بازگشت از سفر علمی که در قالب برنامه درسی پیش‌بینی‌شده بود دچار حادثه شدند که با عملکرد خوب مأموران اورژانس وامدادی تعدادی از دانشجویان مجروح به بیمارستان منتقل‌شده و مداوا بر روی آن‌ها صورت گرفته است.

    غفاری تأکید کرد: وزارت علوم از ساعات اولیه بروز این حادثه هماهنگی‌های لازم را انجام داد تا بتوانیم شاهد مداوای مصدومان باشیم همچنین گزارش کامل این حادثه به وزیر علوم ارسال خواهد شد.

    وی افزود: برای بررسی وضعیت یکی از دانشجویان که در بیمارستان ساری بستری‌شده، سفری به مرکز استان مازندران نیز خواهیم داشت و همچنین از باقی دانشجویانی که امروز در بیمارستان گلوگاه و بهشهر هستند نیز عیادت می‌شود.

    معاون وزیر علوم همچنین گفت: منتظر ارائه گزارش کارشناسی از صحنه تصادف نیز هستیم تا به وزارت علوم و مردم اطلاع‌رسانی شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط