فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه قطعات خودرو در اصفهان گشایش یافت

عصر خودرو- چهاردهمین نمایشگاه قطعات خودرو، مجموعه‌ها و صنایع وابسته عصر چهارشنبه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در جوار پل تاریخی شهرستان گشایش یافت.

نمایشگاه قطعات خودرو در اصفهان گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایرنا، این نمایشگاه با حضور 84 مشارکت کننده از استان‌های اصفهان، تهران، گیلان، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان رضوی، مرکزی و همدان و شرکت‌هایی از کشورهای ترکیه و چین در هشت هزار و 500 مترمربع فضای نمایشگاهی برپا شده است.
    در این نمایشگاه ماشین‌آلات و تجهیزات قطعه‌سازی، فعالیت های تحقیقاتی و طراحی، تجهیزات جانبی، تزئینات و محصولات وابسته به خودرو به نمایش گذاشته شده است .
    این نمایشگاه باهدف ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌ های شرکت‌ ها وهدایت آنها به بازارهای گسترده‌ تر برگزار می شود.
    رئیس اتحادیه خدمات فنی خودروهای سبک اصفهان در نشستی پیش از افتتاح این نمایشگاه، گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی، تولیدکنندگان باید تولیدات خود را با کیفیت و قیمت مناسب ارائه کنند.
    'روح الله چلونگر' افزود: دولت شرایط خوبی از جمله وضع تعرفه های بالای گمرکی و پایین بودن قیمت انرژی برای تولیدکنندگان قطعات خودرو فراهم کرده است و انتظار می رود با این شرایط کیفیت تولیدات افزایش یابد.
    وی اضافه کرد: سالهاست که در صنعت خودرو، بازار بصورت انحصاری است اما این موضوع کمکی به پیشرفت این صنعت نکرده است لذا باید توجه داشت که هرجا رقابت از بین برود، سلامت نیز بتدریج از بین خواهد رفت.
    رئیس کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف استان اصفهان نیز طی سخنانی با اشاره به شعار امسال که حمایت از کالا و تولیدات ایرانی است، افزود: امسال وظیفه سنگینی بر عهده تولیدکنندگان داخلی و قطعه سازان خودرو است.
    چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو، مجموعه‌ها و صنایع وابسته تا 22 اردیبهشت ماه سالجاری از ساعت 16 تا 22 پذیرای بازدیدکنندگان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم