فونیکسریمکسبهتام

پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد؛

افزایش برخورد با تخلفات حادثه‌ساز

کاهش تخلف کمربند ایمنی و معاینه فنی

عصر خودرو- آمارهای پلیس راهور تهران حاکی از افزایش فرهنگ رانندگان تهرانی در رابطه با استفاده از کمربند ایمنی و اخذ به‌موقع معاینه فنی از مراکز مجاز است.

افزایش برخورد با تخلفات حادثه‌ساز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در گزارشی اعلام کرد که اعمال قانون در رابطه با تخلفات حادثه‌ساز در هفته سوم اردیبهشت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 78 درصد افزایش یافته و میزان توقیفات مربوط به این تخلف نیز رشدی بیش از 190 درصد را تجربه کرده است.

    همچنین اعمال قانون در رابطه با تخلفات ساکن و میزان توقیفات مربوط به این دسته از تخلفات به‌ترتیب رشدی 10 و 28 درصدی را در مدت زمان یاد شده داشته‌اند.

    مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ همچنین اعلام کرد که در هفته سوم اردیبهشت ماه میزان اعمال قانون در رابطه با تخلف کمربند ایمنی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 5 درصد کاهش یافته است.

    شایان ذکر است اعمال قانون در رابطه با تخلف معاینه فنی نیز طی این هفته نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 17 درصد کاهش یافته است. این آمارها حاکی از افزایش فرهنگ رانندگان تهرانی در رابطه با استفاده از کمربند ایمنی و اقدام نسبت به اخذ به‌موقع معاینه فنی از مراکز مجاز است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط