فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی ،

استقبال فرانسه از توسعه روابط ایران خودرو و پژو

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی نخست وزیر سابق فرانسه در بازدید از گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد که از توسعه اتحاد استراتژیک بین ایران خودرو و پژو استقبال می کنیم.

استقبال فرانسه از توسعه روابط ایران خودرو و پژو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، میشل روکار با بیان این مطلب گفت: گروه صنعتی ایران خودرو از نظر فناوری تولید در راستای جهانی شدن گام برمی دارد. وی افزود: به نظر من خرید 7 درصد سهام پژو توسط جنرال موتورز تاثیری در روابط تجاری ایران خودرو و پژو نخواهد داشت.
    نخست وزیر سابق فرانسه تاکید کرد: سطح روابط ایران خودرو و پژو از نظر فنی مشکلی ندارد و دو طرف بر توسعه همکاری های فی مابین پای بند هستند.
    نخست وزیر سابق فرانسه اظهار امیدواری کرد که در مذاکرات پیش رو عدم اعتماد فی مابین برطرف و تحریم ها علیه ایران برچیده شود.
    http://www.asrekhodro.com/News/16504

    تیانا، تاکسی پیشنهادی برای ایرانی ها
    شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل سابق سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه تاکسی در اغلب کشورها، نماد اقتدار صنعتی آن کشور است، از اینکه در ایران، خودروهای بی‌کیفیت کاربری تاکسی دارند انتقاد کرد و گفت: هزینه‌های نگهداری پژو و سمند، از پیکان فرسوده بیشتر است.
    محمد احمدی بافنده با انتقاد از اینکه تاکسی داران حق انتخاب خودرو مناسب را ندارند، اظهار کرد: برابر رتبه بندی وزارت صنایع، پژو و سمند حدود 70 نمره منفی دارند و با این وجود به عنوان تاکسی به کار گرفته می شوند، این در حالیست که «نیسان تیانا» تنها چهار نمره منفی دارد.
    وی در پاسخ به این پرسش که چه خودرویی برای کاربری تاکسی مناسب است، «نیسان تیانا» را پیشنهاد داد، اما گفت: این خودرو گران قیمت است و بیش از 60 میلیون تومان قیمت دارد، چراکه درصد تولید داخل این خودرو پایین است و در عوض، سود و عوارض گمرکی بیشتری به آن تعلق می گیرد.
    احمدی بافنده ادامه داد: این در حالیست که عمده هزینه پژو، برخلاف «تیانا» مربوط به هزینه قطعات و تجهیزات تولید داخل است؛ بنابراین اگر عوارض گمرکی از تیانا به عنوان تاکسی دریافت نشود، قیمت آن برای استفاده در ناوگان تاکسیرانی کاهش می یابد.
    http://www.asrekhodro.com/News/16487

    تمام خودروهای تولید داخل تا آذرماه استاندارد یورو 4 می شوند
    شش سال پیش در چنین روزی قائم مقام سابق سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بر اساس طرح جامع کاهش آلودگی هوا ،‌ تمام خودروهای تولید داخل تا پایان آذرماه امسال دارای استاندارد یورو 4 می شوند.
    علی محمد شاعری افزود: طرح جامع کاهش آلودگی هوا در چند ماه گذشته به تمام دستگاه ها ابلاغ شده است که بر اساس ان 15 وزارتخانه و پنج سازمان عهده دار مسوولیت اجرای مفاد آن هستند.
    وی اظهار کرد: این طرح با هدف کاهش آلودگی در 8 کلان شهر تهران، اهواز، اراک، تبریز، مشهد، شیراز، کرج و اصفهان تهیه و ابلاغ شده است که وزارتخانه هایی همچون کشور ، صنعت ، معدن و تجارت ، نیرو ، نفت ، جهاد کشاورزی و صنایع خودروسازی موظف به اجرای آن هستند.
    قائم مقام سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: نخستین و مهمترین گام در این طرح استاندارد یورو 4 برای خودروها، یورو 3 برای موتورسیکلت ها و یورو 5 برای خودروهای وارداتی است که این بند به کارخانه های خودروساز ابلاغ شده است و آنان موظف هستند تا پایان آذرماه خودروهایی با استاندارد یورو 4 تولید کنند و خودروهای وارداتی باید دارای استاندارد یورو 5 باشد.
    شاعری گفت: تولید خودروهایی با استاندارد یورو 4 از پنج درصد آغاز شده است و تا آخر آذرماه به 100 درصد خواهد رسید.
    http://www.asrekhodro.com/News/16473

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو