فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه ایلام:

علت تصادف مرگبار ایلام اعلام شد

عصر خودرو-رئیس پلیس راه ایلام گفت: علت تصادف مرگبار شب گذشته ایلام تجاوز به چپ تریلر بوده است.

علت تصادف مرگبار ایلام اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر،  دیشب در برخورد با یک دستگاه تریلر با خودرو سمند در مسیر ارتباطی ایلام- سرابله 5 سرنشین سمند در آتش سوختند.

    در حالی که مسافران در نیمه شب تا بیش از یک ساعت شاهد سوختن 5 سرنشین خودرو سمند بودند اما خبری از ماشین آتش نشانی تا حدود یک ساعت بعد از حادثه نبود.

    سرهنگ رضا همتی زاده در خصوص این حادثه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در ساعت 22:30 شب گذشته در محور ایلام- سرابله  بعد از تقاطع بانکو ل بین دو دستگاه خودرو سمند تاکسی و یک دستگاه تریلر اتفاق افتاد.

    وی افزود: در این که حادثه به علت تجاوز به چپ تریلر منجر به کشته شدن تعداد 5 نفر از سرنشینان سواری سمند شد که تعداد 4 نفر تبعه عراق بوده است.

    وی ادامه داد: به علت شدت برخورد پس از 50 متر کشیدگی از نقطه برخورد اولیه تا وضعیت نهایی منجر به آتش گرفتن هر دو خودرو شد.

    همتی زاده اضافه کرد: پس از چند ساعت تلاش راهداری، هلال احمر و فرماندار سیروان و نیز دادستان سیروان و پلیس راه استان تا ساعات 2 بامداد صحنه تصادف پاکسازی شد و محور آماده تردد شد.

    رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: شایان ذکر است به دستور دادستان با راننده خودرو تریلر به علت فاقد گواهینامه و بی مبالاتی در صحنه تصادف و عبور از روی دو خط جاده برخورد خواهد شد.

    همتی زاده افزود: لذا از رانندگان تقاضا می شود سرعت مطمئنه را در طول محورهای مواصلاتی مد نظر قرار دهند که بدون هیچ گونه حادثه ای بتوانند در طول محورهای مواصلاتی تردد کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط