فونیکسریمکسبهتام

افزایش سرویس دهی متروی تهران با آغاز نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان گرامی درماه مبارک رمضان گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه بین المللی قران کریم به منظور تسهیل در رفت و آمد بازدیدکنندگان، ساعت مسافرگیری خطوط یک و سه متروی تهران از روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۹۷ افزایش می‌یابد.

افزایش سرویس دهی متروی تهران با آغاز نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، فرنوش نوبخت گفت: از روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 97 تا پایان زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ساعت مسافرگیری در خطوط 1 و 3 متروی تهران افزایش می یابد.

    وی با اشاره به برپایی نمایشگاه بین المللی قران کریم در مصلی تهران گفت: قرار گرفتن دو ایستگاه مصلی امام خمینی‌(ره) در خط یک و ایستگاه شهیدبهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی تهران سبب شده تا زمان سرویس دهی در این دو خط در ایام برپایی نمایشگاه تا ساعت 24 افزایش یابد.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه ساعات کار متروی تهران در شرایط عادی تا ساعت 22:30 است تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده مقرر گردید تا یک ساعت و نیم به خدمات‌دهی این وسیله حمل و نقل عمومی( مترو) در ایام برپایی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اضافه شود تا بازدیدکنندگان بتوانند با خاطری آسوده از این وسیله ایمن؛ سریع و پاک برای دسترسی به نمایشگاه استفاده کنند.

    بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، وی افزود: حرکت قطارها در خطوط یک و سه متروی تهران از ساعت 22:30 تا ساعت 24، افزایش یافته و بازدیدکنندگان می توانند تا ساعت 24 از آخرین قطارهایی که از دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی عبور می‌کنند؛ استفاده نمایند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط