فونیکسریمکسبهتام

با افزایش عوارض آزادراه خرم‌آباد- پل زال؛

تردد خودروها از محور قدیم خرم‌آباد- پلدختر افزایش‌یافته است

عصر خودرو- معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: با افزایش عوارض آزادراه خرم‌آباد- پل زال، تردد خودروها از محور قدیم خرم‌آباد- پلدختر افزایش‌یافته است.

تردد خودروها از محور قدیم خرم‌آباد- پلدختر افزایش‌یافته است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مصطفی ملکی صادقی ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه ایمنی راه ها با اشاره به اینکه افزایش عوارض آزادراه خرم آباد- پل زال باعث شده تردد در محور قدیم خرم آباد- پلدختر افزایش یابد، اظهار داشت: این در حالی است که با افتتاح آزادراه پیش بینی این بود که تنها ترددهای محلی را از محور قدیم خرم آباد- پلدختر داشته باشیم.

    وی با بیان اینکه بیشترین افزایش عوارض برای سواری کرایه رخ داده و با افزایش 25 درصدی نرخ عوارض از 12 هزارتومان به 15 هزارتومان رسیده است، تصریح کرد: برای مابقی وسایل نقلیه 7، 15 و 20 درصد افزایش نرخ عوارض داده شده است.

    معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با تاکید بر اینکه رانندگان وسایل نقلیه عمومی نیز به این افزایش عوارض اعتراض کرده اند، ادامه داد: درآمد خالص از تردد سواری کرایه در این مسیر 52 هزار تومان است که اگر رانندگان از محور قدیم تردد کنند، 12 هزار 500 تومان صرفه اقتصادی خواهند داشت.

    ملکی صادقی با اشاره به اینکه افزایش تردد در محور قدیم خرم آباد- پلدختر قابل توجه است، یادآور شد: انتظار می رود با افزایش عوارض خودرو تانکر به 60 هزار تومان و تریلی به 55 هزار تومان، وسایل نقلیه سنگین هم از محور قدیم خرم آباد- پلدختر تردد کنند و این امر ایمنی را به مخاطره بیاندازد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط