فونیکسریمکسبهتام

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

قطعه‌سازان ارز مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند

عصر خودرو- نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: قطعه‌سازان ارز مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند اما تامین ارز واردکنندگان خودرو محدودیت‌هایی دارد، زمانی که محدودیت منابع ارزی ایجاد ‌شود اولویت‌بندی به اقدامی اصلی تبدیل می‌شود.

قطعه‌سازان ارز مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، فریدون احمدی در خصوص کاهش تعرفه واردات خودرو و تامین ارز تولیدکنندگان، اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل مسائل بین‌المللی و فضای ارز در شرایط خاص قرار داریم که باعث می‌شود تا در تصمیم‌گیری‌ها تامل بیشتری داشته باشیم.

    نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاهش تعرفه واردات به تامین ارز و محدودیت‌های ارزی دارد، گفت: قطعه‌سازان ارز مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند اما تامین ارز واردکنندگان خودرو محدودیت‌هایی دارد،زمانی که محدودیت منابع ارزی ایجاد ‌شود اولویت‌بندی به اقدامی اصلی تبدیل می‌شود.

    نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر باید ببینیم واردات خودرو اولویت چندم کشور محسوب می‌شود و محدودیت‌های ارزی به چه شکلی است، ادامه داد: یکی از اقدامات مدیریت ارزی تخصیص بهینه منابع است.

    این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه اگر در منابع ارزی محدودیت نداریم فضا برای واردات باز است، خاطرنشان کرد: دو محدودیت وجود دارد که اولین اولویت حمایت از تولید داخل اما نه به هر قیمتی است و دیگری محدودیت‌های ارزی است که داریم و در آینده نیز این محدودیت‌ها تشدید می‌شود در چنین شرایطی باید تخصیص منابع ارزی اولویت بندی شود./

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط