فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

قرار بود پژو ۲۲ میلیون یورو سرمایه گذاری کند

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی و در شرایطی که شایعات زیادی در خصوص قطع همکاری پژو با ایران خودرو وجود داشت مدیرعامل سابق ایران خودرو از روزهایی گفت که قرار بود پژو طراحی مشترک خودرو با ایران را آغازکند.

قرار بود پژو ۲۲ میلیون یورو سرمایه گذاری کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، منوچهر منطقی افزود؛وقتی روابط ما با پژو 20 ساله شد،طی مذاکراتی اعلام کردیم که تاکنون با شما تحت لیسانس کار می کردیم اما الان می خواهیم در قالب تحقیقات مشترک همکاری کنیم.
    وی توضیح داد: آنها استقبال کردند و اتفاقا مدل هایی را هم پیشنهاد دادند که می توانست جایگزین پلت فرم سمند،پژو 405 و پژو پارس شود. قراربود این خودرو I207 باشد اما به هرحال با تغییرات مدیریتی در ایران خودرو دوباره تحت لیسانس مشغول به فعالیت هستیم.
    به گفته منطقی، در آنزمان قراربود پژو برای طراحی مشترک در ایران 22 میلیون یورو سرمایه گذاری کند.
    http://www.asrekhodro.com/News/17309


    ماه پررونق برای خودروساران آلمانی

    شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد که ماه گذشته میلادی برای برند های آلمانی ماه افزایش فروش و معرفی مدل های تازه بود .به عنوان مثال مرسدس بنز مدل2013 SL550را رونمایی کردو فولکس واگن گلف R 2012را معرفی کرد.
    در همین حال فولکس واگن 28 درصد افزایش فروش داشت و پاسات پر فروش ترین مدل این خودروساز آلمانی بود .
    آئودی نیز به لطف معرفی سدانA6جدید در این ماه 10 درصد افزایش فروش داشت .
    دیگر خودروساز مطرح آلمانی مرسدس بنز در ماه مه 19 درصد افزایش فروش را تجربه کرد.
    http://www.asrekhodro.com/News/17311

    حراج آنلاین محصولات فراری،جهت کمک به زلزله زدگان ایتالیایی

    شش سال پیش در چنین روزی به دنبال وقوع چند زمین لرزه، که ماه پیش بخش هائی از شمال ایتالیا را لرزاند، کمپانی فراری، روز چهارم جولای، (برابر با شانزدهم خرداد)، برخی از محصولات خود را برای کمک به زلزله زدگان ایتالیایی حراج کرد. بر اساس این گزارش، برخی از محصولات فراری از جمله یک دستگاه فراری 559xx evo به قیمت 1.6 میلیون دلار، یک پیشرانه ی v8 فرمولا وان، کلاه و لباس های مسابقه ای fernando alonso و felipe massa، و گروهی از محصولاتی که با لوگوی اسب سرکش فراری مزین شده اند، جهت کمک به زلزله زد گان، به صورت آنلاین به حراج گذاشته شد.
    این اولین باری نبود که این کمپانی دست به یک چنین کاری میزند. فراری در سال 2009، و پس از فاجعه سونامی ژاپن، یک دستگاه f430 را، جهت کمک به زلزله زدگان به حراج گذاشت.
    http://www.asrekhodro.com/News/17326

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم