فونیکسریمکسبهتام

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران اعلام کرد:

وضعیت ترافیکی شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان

پارک مورب خودرو‌ها در محل‌های برگزاری مراسم

عصر خودرو- رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:شهروندان لطفا با پارک مورب خودرو‌ها در محل‌های معین شده و عدم توقف در محل‌های ممنوع به کاهش بار ترافیکی محل های برگزاری مراسم شب قدر کمک کنند.

وضعیت ترافیکی شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲:۰۰

      به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ  در رابطه با محدودیت های ترافیکی امشب اظهار کرد: همچون شب‌های گذشته پلیس راهور تا سحر به تسهیل تردد و عبور و مرور حاضرین در مراسم شب بیست و سوم خواهد پرداخت.

    وی افزود:شهروندان لطفا با پارک مورب خودرو‌ها در محل‌های معین شده و عدم توقف در محل‌های ممنوع به کاهش بار ترافیکی به خصوص در محل‌های پر تردد همچون خیابان خیام، مسجد ارگ، طول خیابان ری، حسینه همدانی‌ها، خیابان ولیعصر، محدوده مهدیه تهران، خیابان کارگر شمالی، محدوده مسجد حضرت امیر، مسجد امام حسن (ع) در خیابان آزادی و دیگر محل های برگزاری مراسم شب قدر که با تمهیدات ویژه ترافیکی و محدودیت‌های مقطعی توسط عوامل پلیس راهور تهران تحت نظارت است به تردد آسان‌تر کمک کنند.

    سرهنگ رازقی ادامه داد: پلیس راهور تهران امشب تمهیدات ویژه‌ایی برای خیابان‌های شریعتی و ولیعصر منتهی به امامزاده صالح خواهد داشت و پیش بینی ما این است که خیابان ولیعصر از خیابان شهید فیاضی تا میدان تجریش مسیر جنوب به شمال و خیابان شریعتی ترافیکی پر حجم و متراکم داشته باشد و پلیس با تمرکز بیشتری در این مسیر‌ها حضور فعال داشته باشد.

    وی گفت: تردد با سرعت مطمئنه و مراقبت از عابران پیاده که با پوشش‌های تیره در سطح معابر در حال تردد هستند درخواست پلیس راهور از راکبان موتورسیکلت و رانندگان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط