فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

از پیش‌ خرید خودروهای وارداتی خودداری کنید

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی رییس سابق اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران از ادامه برخی تخلفات واردکنندگان خودرو در تحویل خودروهای پیش فروش شده خبر داده و به مردم هشدار داد که از پیش خرید خودروهای وارداتی خودداری کنند.

از پیش‌ خرید خودروهای وارداتی خودداری کنید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، حسین اردوخانی اظهار کرد: برخی شرکت های واردکننده خودرو از سال گذشته تعهدات معوق زیادی در زمینه تحویل خودروهای پیش فروش شده داشته اند.
    وی با بیان اینکه امیدوار بودیم که با شروع سال جدید شرکتهای واردکننده به تعهدات خود در این زمینه عمل کرده و خودروهای پیش فروش شده را در موعد مقرر تحویل خریداران دهند، خاطرنشان کرد: با این حال با وجود گذشت حدود سه ماه از آغاز سال جدید نیز بدقولی ها و تعهدات عقب افتاده واردکنندگان خودرو در این زمینه ادامه یافته است.
    وی ادامه داد: در این شرایط نیز این اتحادیه از اواخر سال گذشته در اعلام به تمامی اعضای خود از آنها خواسته است که با توجه به بدقولی های برخی شرکت های وارد کننده خودرو از پیش فروش خودروهای وارداتی خودداری کنند.
    http://www.asrekhodro.com/News/17499

    پیشنهاد 15میلیون تومانی ایران خودرو برای مدل پایه رانا
    شش سال پیش در چنین روزی مدیرکل سابق دفتر نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت از پیشنهاد 14 میلیون و 980 هزار تومانی ایران خودرو برای مدل پایه رانا در جلسه اخیر کمیته خودرو خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد از مهرماه سال 91 به ازای هر یک ماه تأخیر در تحویل رانا، 1.5 درصد مبلغ پرداختی به خریداران بازگردانده شود.
    شهرام میرآخورلو اظهار کرد: در جلسه اخیر کمیته خودرو، شرایط پیش فروش رانا مشخص و عنوان شد که پیش فروش 26 هزار دستگاه رانا طی سال جاری مورد تأئید وزارت صنعت است.
    مدیر کل نظارت سازمان حمایت ادامه داد: همچنین تحویل خودرو به خریداران از زمان صدور فاکتور نباید بیش از 15 روز طول بکشد و اگر این تأخیر اتفاق بیفتد، باز هم جریمه 1.5 درصدی شامل حال خودروساز خواهد شد.
    http://www.asrekhodro.com/News/17492

    اتحادیه اروپا به دنبال نجات صنعت خودروسازی خود
    شش سال پبش در چنین روزی کمیسیونر صنایع اتحادیه اروپا از اجرای یک برنامه جدید برای حفاظت از صنایع خودروسازی اروپا خبر داد.  
    آنتونیو تاجانی گفت: اروپا برای حفاظت از صنعت خودروسازی خود در مقابل دشوار شدن فضای کسب و کار در بازارهای صادراتی قصد دارد برنامه عملیاتی جدیدی را به اجرا درآورد.
    وی افزود: این برنامه شامل سرمایه گذاری نیم میلیارد یورویی در حوزه فناوری های سبز می شود. با این وجود خودروسازان اروپایی اعتقاد دارند که موفقیت اجرای برنامه فوق به میزان زیادی به نهایی شدن توافق نامه تجارت آزاد بین اروپا و سایر کشورها بستگی دارد.
    در همین سرجیو مارچیونه، رئیس انجمن صنایع خودروسازی اروپا اعلام کرد که تصویب برنامه جدید در اتحادیه اروپا تنها یکی از راههای حفاظت از صنعت خودروسازی اروپای است.
    http://www.asrekhodro.com/News/17497

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو