فونیکسریمکسبهتام

سردار مهری اعلام کرد

اجرای طرح ویژه ترافیک تابستانه از ۲۴ خرداد

آمادگی همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی برای ارائه خدمت به مسافران

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور ناجا، گفت: طرح ویژه ترافیکی تابستانه از ۲۴ خرداد همزمان با تعطیلات عید سعید فطر با هماهنگی همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی در سراسر کشور آغاز خواهد شد و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

اجرای طرح ویژه ترافیک تابستانه از ۲۴ خرداد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در انتهای جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی با اعلام مطب فوق اظهار داشت: تاریخ اجرای طرح ویژه ترافیکی تابستانه همزمان با تعطیلات عید سعید فطر از 24 خرداد 97 آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

    رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی با تقویت تجهیزات، امکانات و پایگاه‌های خود برای رفاه حال مسافران در مسافرت‌های تابستانی، انشاءالله اقدامات موثری را ارائه خواهند داد و همه با آمادگی کامل در این طرح حضور خواهند داشت.

    وی درخصوص اقامه نماز عید سعید فطر اعلام کرد: طرح ویژه ترافیکی اقامه نماز عید سعید فطر نیز با حضور همکاران پلیس راهور و هماهنگی همه دستگاه‌ها در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

    سردار مهری افزود: این طرح در تهران نیز با همکاری پلیس راهور فاتب و همکاری سایر دستگاه‌ها و با برنامه‌ریزی جدید اجرا خواهد شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط