فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور فاتب اعلام کرد

افزایش تصادفات خسارتی در محدوده‌های بزرگراهی پایتخت در شب گذشته

عصر خودرو- رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: طوفان و باد شدید شب گذشته، باعث افزایش تصادفات خسارتی در محدوده‌های بزرگراهی و شمالی پایتخت شد.

افزایش تصادفات خسارتی در محدوده‌های بزرگراهی پایتخت در شب گذشته
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ  با اعلام خبر فوق اظهار داشت: باد شدید و طوفانی که روز گذشته در تهران جریان داشت، باعث افزایش تصادفات خسارتی در محدوده‌های شمالی و بزرگراهی پایتخت شد.

    رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد:‌ در طوفان دیروز شاهد شکستن درختان و سقوط اشیاء در برخی محورهای بزرگراهی بودیم که این امر به صورت مقطعی مشکلات ترافیکی و انسداد راه را ایجاد کرد.

    این مقام ارشد راهور پایتخت، به رانندگان توصیه کرد در هنگام طوفان و باد شدید، احتیاط بیشتری داشته و تردد و توقف در جوار ساختمان‌های نیمه‌کاره و اماکنی که احتمال سقوط اشیاء از آنها وجود دارد، خودداری کنند.

    وی خطاب به رانندگان گفت: باید رانندگان سرعت مطمئنه را لحاظ کرده و در صورت کاهش دید و تاریکی هوا، چراغ‌های وسیله نقلیه خود را روشن کرده تا توسط سایر رانندگان دیده شوند.

    سرهنگ رازقی به موتورسواران توصیه کرد: با توجه به آنکه موتورسیکلت در هنگام طوفان و  باد شدید بیشتر در معرض واژگونی قرار دارد، در هنگام طوفان حتی‌المقدور از تردد در معابر خودداری کرده و در صورت تردد نیز با احتیاط کامل حتماً چراغ وسیله نقلیه خود را روشن کنند.

    این مقام ارشد راهور تهران بزرگ با اعلام این مطلب که پل کریمخان زند که در مسیر غرب به شرق مسدود است، ان‌شاءالله با تعمیر و مقاوم‌سازی در روزهای آینده مجددا بازگشایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: مسیر جایگزین برای تردد شهروندان از کنارگذر پل کریمخان و محورهای جانبی است.

    انتهای پیام/

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو