فونیکسریمکسبهتام

نماینده مردم تهران در مجلس:

خودروسازی داخلی از حمایت ویژه‌ای برخوردار است

صنعت خودروسازی کشور رشد متوسطی دارد

عصر خودرو- نماینده مردم تهران در مجلس، گفت: رشد مجموعه صنعت خودروسازی در کشور متوسط بوده و این صنعت نتوانسته با غول‌های خودروسازی جهان رقابت جدی داشته باشد؛ اما آینده آن روشن است.

خودروسازی داخلی از حمایت ویژه‌ای برخوردار است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، پروانه مافی درخصوص وضعیت خودروسازی در کشور پس از بازدید از خودروسازی سایپا، اظهار داشت: به صورت کلی رشد مجموعه صنعت خودروسازی در کشور متوسط بوده و این صنعت نتوانسته با غول‌های خودروسازی جهان رقابت جدی داشته باشد اما آینده آن روشن است.

    عضو فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلاتی که در صنعت خودروسازی و صنایع کشور وجود دارد اگر برطرف شود آینده روشنی قابل مشاهده است، گفت: صنعت خودروسازی توانسته اشتغال زیادی را ایجاد کند در حالی که مشکل اصلی کشور تولید شغل و بکارگیری بیکاران است، این صنعت می‌تواند در حوزه اشتغال فعال باشد.

    نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موضوعی که از اهمیت بالایی دارد و باید مدیران به آن توجه کنند بازاریابی در خارج از کشور است، ادامه داد: تولید خودروها برای فروش در کشورهای حاشیه خلیج فارس و همسایه با توجه به نرخ مناسب خودروهای تولیدی سایپا می‌تواند بازار خوبی باشد.

    عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: اگر مدیران صنعت خودروسازی بر روی صادرات محصولات کارکنند و سرمایه‌گذاری علمی و شایسته‌ای را داشته باشند و بتوانند بازارهای منطقه‌ای را در اختیار بگیرند توفیق بزرگی پیدا می‌کنند و آینده این صنعت از شرایط فعلی خارج می‌شود.

    وی با تاکید بر اینکه نقش مدیریت و تغییراتی که در ساختار مدیریتی شرکت سایپا ایجاد شده قابل توجه است، عنوان کرد: مدیران لایق و شایسته با نگاه به آینده به خوبی می‌توانند نقاط کور و سیاه شرکت را تشخیص دهند و آن را رفع و در راستای بهبود آنها تلاش کنند؛ خوشبختانه در صنعت به جهت اینکه به فوریت تغییر مدیریت خود را نشان می‌دهد قابل ارزیابی و بررسی است.

    این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امیدواریم با نگاه روبه آینده و توجه به صادرات روزهای بهتر و آینده مطمئن‌تری را در این صنعت داشته باشیم.

    عضو فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه واقعیت این است که صنعت خودروسازی داخلی از حمایت ویژه‌ای برخورد است و در داخل کشور در دولت و مجلس با توجه به اینکه سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده مجلس نهایت حمایت خود را دارد، خاطرنشان کرد: خودرسازان باید در پاسخ به این حمایت در برندسازی، ارتقاء کیفیت و متناسب سازی برای عدم آلودگی هوا تلاش خود را داشته باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو