فونیکسریمکسبهتام

رانندگی وحشتناک با خودرو مسروقه

عصر خودرو : جوانی که با خودرو مسروقه به طرز وحشتناکی رانندگی می کرد، پس از ایجاد چندین تصادف و طی یک تعقیب و گریز طولانی، توسط ماموران انتظامی دستگیر شد.

رانندگی وحشتناک با خودرو مسروقه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۸:۴۶
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از روزنامه «خراسان»، دقایق اولیه بامداد جوانی که رانندگی یک خودرو سواری را به عهده داشت و دختر جوانی نیز سرنشین آن بود، با سرعت زیاد در جاده طرقبه - مشهد حرکت می کرد. این خودرو چندین بار با تعدادی از خودروهای عبوری که در جاده مذکور در حال حرکت بودند، تصادف کرد اما راننده بدون توجه به این حوادث با سرعت بسیار زیادی به مسیر خود ادامه می داد.
    رانندگان با مشاهده این وضعیت و در حالی که کنار جاده توقف کرده بودند، موضوع را با تلفن ۱۱۰ به نیروهای انتظامی شهرستان طرقبه و شاندیز اطلاع دادند. به دستور سرهنگ محسن عرفانی (فرمانده انتظامی طرقبه و شاندیز) ماموران گشت به تعقیب خودرو مذکور پرداختند و در سه راهی مشهد- طرقبه، مسیر حرکت این خودرو را بستند اما وقتی راننده به محل رسید بدون توجه به فرمان مکرر «ایست» با سرعت تمام از میان موانع ایجاد شده عبور کرد و به سمت مشهد ادامه مسیر داد. ماموران انتظامی نیز به تعقیب وی پرداختند تا این که خودرو تحت تعقیب در ترافیک اطراف پل شهید برونسی گیر کرد. راننده جوان که با سرعت سرسام آوری رانندگی می کرد، دوباره با چند خودرو عبوری تصادف و راه فرار خود را باز کرد. این گزارش حاکی است در همین لحظه خودرو گشت نیروی انتظامی به خودرو راننده فراری نزدیک شد و ناگهان یکی از ماموران، خود را به داخل خودرو تحت تعقیب انداخت. با این که مامور انتظامی اسلحه خود را بیرون کشید و از راننده جوان خواست تا توقف کند اما او همچنان پدال گاز را می فشرد تا این که مامور انتظامی با استفاده از افشانه فلفل راننده را در خیابان لادن مشهد مجبور به توقف کرد.
    در حالی که چشمان راننده سوزش شدیدی گرفته بود از خودرو بیرون پرید و پا به فرار گذاشت ولی دقایقی بعد در محاصره نیروهای انتظامی قرار گرفت و دستگیر شد. با انتقال راننده و دختر جوان به کلانتری، تحقیقات پلیسی در این باره آغاز و مشخص شد که خودرو مذکور مسروقه است بنابراین متهمان این پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب طرقبه منتقل شدند و پرونده آنان توسط قاضی جهان پور تحت رسیدگی قرارگرفت. راننده مذکور درباره چگونگی سرقت خودرو گفت: خودرو را ۲تن از دوستانم سرقت کرده اند و من حاضرم آن ها را معرفی کنم.
    این گزارش حاکی است: به دستور مقام قضایی تحقیقات گسترده پلیسی برای دستگیری دیگر متهمان و کشف زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد و از طرفی بررسی ها درباره چگونگی ارتباط دختر جوان با راننده مذکور نیز آغاز شده است.


    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو