فونیکسریمکسبهتام

گزارش هفتگی بورس-خودرو؛

تغییر فاز خودرویی‌های بورس در این هفته

عصر خودرو- در هفته ای که گذشت شاخص خودرویی های بورس نسبت به آخرین روز کاری هفته قبل ۱۰۰ واحد رشد کرد، حجم و ارزش معاملات نیز رشد ۲۰ و ۲۴ درصدی را تجربه کردند، با این حال علی رغم دو روز جو مثبت مابقی روزها گروه سرخ پوش بود.

تغییر فاز خودرویی‌های بورس در این هفته
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در جریان داد و ستدهای اولین روز معاملاتی هفته خساپا با شروع بازار رشد مثبت کامل را تجربه کرد و به قیمت 858 ریال رسید. خودرو هم با رشد 5 درصدی در قیمت 2,520 ریال آرام گرفت. مابقی نمادها نیز عمدتا صف خرید تشکیل داده بودند. در این بین نمادهای خاهن، خکار و خپویش تنها نمادهای منفی گروه بودند.

    یکشنبه نمادهای خساپا، خچرخش، خاذین، ورنا، خمحرکه و خاهن رشدهای نزدیک 5 درصدی  و صف خرید تجربه کردند. در انتهای بازار صف خساپا و ورنا عرضه شد ولی در حاشیه 4 درصد مثبت باقی ماندند. این درحالی بود که خودرو در حاشیه 1 درصد منفی به 249 تومان رسید، از طرفی نمادهای خمحور، خفنر و خپوش با افت حدود 5 درصدی در انتهای جدول معاملات گروه جایی گرفتند. خوساز، خدیزل و ختور نیز افت 4 درصدی ثبت کردند مابقی نمادهای گروه متعادل بودند.

    روز بعد جو گروه خودرو منفی شد به طوریکه نمادهای بسیاری در حاشیه 4 درصد منفی و یا صف فروش قرار داشتند که می توان به نمادهای خودرو، خزامیا، خپارس، ختوقا، خگستر، خکار، خمحرکه، خمهر، خریخت، خمحور، خچرخش، خوساز، ختور، خموتور، خشرق، خنصیر و خپویش اشاره داشت.

    در جریان بازار سه شنبه خساپا که شروعی متعادل و منفی داشت نهایتا با افت 4.9 درصدی در قیمت 843 ریال صف فروش تشکیل داد. خودرو هم با افت بیش از 4 درصدی در قیمت 2,317 ریال در آستانه صف فروش شدن معاملاتش را خاتمه داد. خزامیا، خپارس، خکار، خریخت، خشرق، خنصیر و خپویش از دیگر نمادهای گروه بودند که با افت حدود 5 درصدی صف فروش شدند. نمادهای بسیار دیگری افت 3 و 4 درصدی تجربه کردند. در این بین صف خرید نمادهای خاهن، خاذین و خمحور خودنمایی می کردند، از طرفی خبهمن و خفنر نیز نوسانات مثبت داشتند.

    درآخرین روز کاری هفته صف خرید نمادهای خاهن، خاذین و خمحور در جو منفی گروه  مورد توجه بودند همینطور نمادهای خفنر و ورنا نوسانات مثبتی داشتند. در طرف مقابل خزامیا، خگستر؛ خمحرکه، خرینگ، خپویش و خنصیر با افت منفی کامل صف فروش تشکیل داده بودند. مابقی هم عمدتا متعادل منفی بودند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو