فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پنجاه‌ویکمین سالروز تأسیس شرکت طیف:

سایپا از تحریم‌ها با موفقیت عبور خواهد کرد

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: صنعت خودروسازی ایران به‌دلیل تحریم‌های پیش رو درگیر یک نبرد تمام‌عیار اقتصادی و تجاری است و سایپا برای عبور موفقیت‌آمیز از مشکلات ناشی از آن، برنامه‌ریزی کرده است.

سایپا از تحریم‌ها با موفقیت عبور خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، محسن جهرودی در مراسم پنجاه‌یکمین سالروز تأسیس شرکت طیف سایپا و در جشن خودکفایی این شرکت افزود: تحریم‌های جدید اشتغال جوانان ایران را در صنایع کشور به‌ویژه خودروسازی هدف قرار داده و ما تلاش می‌کنیم بدون نگاه به بیرون و با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات خود، در همه زمینه‌ها به خودکفایی برسیم.
    وی افزود: تجربیات گذشته به ما نشان داده که هر زمان کشور در تنگنا و سختی قرار داشته، با پشتکار و تلاش بیشتر توانسته‌ایم به اهداف خود دست پیدا کنیم و این‌بار نیز اجازه نخواهیم داد، گروه خودروسازی سایپا تحت تأثیر فشارها و محدودیت‌های ایجاد شده از سوی دشمنان کشور قرار گیرد.
    به گفته جهرودی گروه خودروسازی سایپا در سال‌های گذشته مشکلات زیادی در زمینه ورود سیاسیون و افراد غیرمتخصص داشته و این گروه در ماه‌های گذشته تلاش فراوانی کرده تا از سیاست‌زدگی و جریان‌های غیرمتخصص در صنعت فاصله بگیرد.
    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین توجه به سلائق عمومی جامعه را در زمینه تولید خودرو خواستار شد و آن‌ را ضامن دستیابی به موفقیت‌های آینده عنوان کرد.
    وی تصریح کرد: راهکارهای مختلفی را برای مقابله با محدودیت‌ها از قبیل همکاری با شرکای تجاری متنوع، فعال‌سازی اتاق‌های فکر و استفاده از ظرفیت‌های مغفول‌مانده داخلی و ایجاد مسیرهای جدید همکاری با کشورهای هم‌پیمان و همراه ایران در دوران تحریم را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.
    در ابتدای این مراسم نیز فریبرز ظروفی مدیرعامل شرکت صنایع تولید رنگ و رزین طیف سایپا در اظهاراتی گفت: انضباط مالی، توسعه بازارهای غیرخودرویی در دو بخش صنعتی و ساختمانی و خودکفایی در دستور کار این شرکت قرار دارد.
    وی افزود: در زمینه تولید 22 محصول خودرویی و غیرخودرویی به خودکفایی رسیده‌ایم و در آینده با راه‌اندازی مرکز تحقیقات تخصصی رنگ و توسعه آزمایشگاه‌ها، متد تولید ناب را دنبال خواهیم کرد.
    ظروفی ادامه داد: داخلی‌سازی محصول با استراتژی کاهش 30 درصدی هزینه‌ها، استفاده از ظرفیت‌های نخبگان داخلی، بازاریابی در حوزه غیرخودرویی و ساختمانی و همچنین تولید رنگ سفید پایه آب، از دیگر اهدافی است که در دستور کار شرکت طیف قرار دارد.
    گفتنی است در حاشیه این مراسم، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به‌همراه جمعی از معاونان و مدیران ارشد گروه باحضور در سالن‌های تولید رنگ طیف، از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و قابلیت‌های این شرکت قرار گرفتند.
    همچنین در این مراسم، جشن آغاز پنجاه و دومین سال فعالیت شرکت طیف باحضور مدیران، کارکنان و کارگران این شرکت برگزار شد و تعدادی از بازنشستگان شاغل در این مجموعه مورد تجلیل قرار گرفتند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو